czwartek, 10 stycznia 2013

Waniliowe rarytasy z Yves Rocher oraz miodowe nowości-cudowności od L'Occitane

Kosmetyki Yves Rocher bardzo lubię, ostatnio troszkę się na nich zawiodłam - na co raz mniej produktów z ich oferty można wykorzystywać zniżki z mailingu.
Ale cóż mamy kryzys, nie ma co się obrażać, poza tym pojawiają się tam teraz inne promocje, z których warto skorzystać.
Ale na razie nie muszę wybierać się do jednego ze sklepów YR, bo moi bliscy doskonale wiedzieli jaką niespodziankę mi sprawić pod choinkę. 
I m.in. był to kosz pełen kosmetyków pielęgnacyjnych z serii Les Plaisirs Nature o moim ulubionym waniliowym zapachu.


Właśnie-zapach!
Jest inny niż w przypadku pozostałych waniliowych kosmetyków, które znam.
Wszystkie cuda z tej serii pachną jak nieco pikantna wanilia, niczym świeżo rozcięta laska wanilii. Uwielbiam!
Wszystkie kosmetyki zawierają ekstrakt wanilii.
Żel pod prysznic i do kąpieli- świetnie się pieni i nie wysusza. Pachnie cudownie! Miałam też wcześniej wersję malinową, która również przypadła mi do gustu. 
Mleczko do ciała - kilka miesięcy temu odkryłam, że na moją przesuszoną, sucharkową skórę na ciele wcale nie działają lepiej gęste mazidła, masła, a właśnie lekkie mleczka! Dlatego mleczko YR super się u mnie spisuje! Długotrwale i mocno nawilża, pięknie wygładza, błyskawicznie się wchłania. Na dodatek bajecznie pachnie! A zapach utrzymuje się bardzo długo, ale nie jest nachalny. 
Poza tym podoba mi się (pomimo moim zdaniem dłuuugiego składu), że na drugim miejscu na liście składników zaraz za wodą jest olejek ze słodkich migdałów, masło shea, sok aloesowy.
Na pewno wrócę do tego mleczka, lub dla odmiany innego wariantu zapachowego.
Mydełko - znamy się krótko, ale już mi się podoba! Dobrze się pieni, jest kremowe, nie wysusza i słodko pachnie. 
Błyszczyk do ust - ogromnie się z tym kosmetykiem do ust polubiłam! Pokrywa usta smakowicie pachnącą , nielepiącą (!) kołderką, chroni i pielęgnuje. Pięknie wygląda ustach saute, jak i na pomadkach. Niesamowicie błyszczy. Rewelacja!
Musujące pastylki do kąpieli - jedyny kosmetyk z zestawu, którego jeszcze nie zdążyłam przetestować! Jestem ich bardzo ciekawa, te pastylki w opakowaniu wyglądają jak cukiereczki!


Jeżeli jesteśmy w temacie słodkości do ciała, widziałyście zapowiedź nowej, styczniowej serii kosmetyków L'Occitane Masło Shea z Miodem? To dopiero będzie cudowny zapach!
W ofercie pojawią się:
Puszysty krem do ciała z miodem
Pieniący żel z miodem
Krem do rąk z miodem
Masło Shea z miodem

Uwielbiam kosmetyki z miodem, szczególnie zimą! Są idealne do mojej przesuszonej wrażliwej skóry.
Jestem ogromnie ciekawa każdego kosmetyku z tej linii. Ale chyba najbardziej Puszystego kremu do ciała i Kremu do rąk. 
Bardzo podobają mi się przeurocze opakowania ze słodkim misiem!



Lubicie kosmetyki Yves Rocher z linii Les Plaisirs Nature?
 Macie jakieś swoje typy?

Wpadło Wam coś w oko z nowej serii L'Occitane?

15 komentarzy:

  1. ten żel pod prysznic i do kąpieli miałam i jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chciałabym dostać taki prezent !
    zapraszam do mnie jeśli masz czas i ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej waniliowej linii YR jeszcze! nie znam! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. to waniliowe mleczko do ciała jest świetne :) ślicznie pachnie i cudownie nawilża :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja YR bardzo lubię, ale jeszcze nie mam nic o zapachu wanilii.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poniuchać tę waniliową linię. Zaciekawił mnie błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nowej serii L'Occitane najbardziej podobają mi się te misie na opakowaniach :D

    Miałam kiedyś mleczko YR z tej serii (kokosowe) ale nie sprawdziło się u mnie. Moja skóra woli bardziej treściwe balsamy i masła. Ogólnie rzadko kupuję w YR od jakiegoś czasu. Może dlatego, że ceny coraz wyższe a na kilku produktach zdążyłam się zawieźć :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Od YR mam olejek do kąpieli i szampon z ekstraktem z łopianu ;D jak pierwszy kocham tak do drugiego mam mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio jak mi przyszła karteczka, że 2 produkty w cenie jednego to musiałam iść do YR :P z YR to uwielbiam antyperspirant w kulce Werbena. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba wszystko z linii Les Plaisirs Nature pachnie przepięknie! przy przypływie gotówki może w końcu skuszę się na jakichś produkt, bo póki co mogę tylko podziwiać i rozpływać się przy zapachach w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam mydełka z tej serii i były całkiem przyjemne :) ja również lubię zapach wanilii, ale tylko zimą - latem, czy wiosną jest dla mnie za ciężki.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. YR ma faktycznie ładne zapachy produktów

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm, ale to wszystko kuszące ;p
    uwielbiam wszystkie zapachy waniliowe..

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam waniliową nutę w kosmetykach:))

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam z tej serii mydełko,płyn do kąpieli, i balsam tylko zapach jeżynowy ,po prostu ubustawiam tą serie, porównywałam z Farmoną i nawet się nie umywa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...