środa, 27 lutego 2013

Mariah Carey by OPI A Butterfly Moment

Znowu delikatny manicure!
Niemal cały miesiąc nosiłam ciemne pazurki, jednak ten pastelowy kolor przypadł mi bardzo do gustu.

A mianowicie chodzi o A Butterfly Moment z kolekcji Mariah Carey by OPI.
A Butterfly moment to pastelowy, różowy nudziak ze złotym połyskiem. Idealny na co dzień, daje bardzo delikatny efekt.
Lakier nakłada się szybko i sprawnie, dzięki świetnemu pędzelkowi. 
W zupełności wystarczają dwie warstwy lakieru aby dokładnie przykryć płytkę.
A Butterfly moment przepięknie komponuje się z Pink Yet Lavender z tej samej kolekcji OPI.
Pink Yet Lavender dodaje mu mnóstwo uroku!
Pasuje idealnie! Na próbę pomalowałam nim tylko jeden pazurek, ale po chwili dorzuciłam ten różowy bling-bling na każdy paznokieć. 
Przepiękny duet! Wprost para idealna!

A jak Wam podoba się A Butterfly moment?

Lakiery z kolekcji Mariah Carey by OPI, oraz inne lakiery OPI, można kupić na stronie kupkosmetyk.pl

12 komentarzy:

  1. jak to pięknie wygląda :) śliczne są te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, a w połączeniu ze sobą idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez to kuszenie zachciało mi się tego Butterfly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek bardzo spodobał sie mojej mamuśce ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Topperek piękny, lecz niezbyt podoba mi się kolor tego różu.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie piękne! Zakochałam się! Ale cena... :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...