środa, 13 lutego 2013

Mariah Carey by OPI Liquid Sand: Stay The Night

Nie wiem od czego zacząć pisząc o tym pięknym lakierze, który już po pierwszym pomalowaniu paznokci trafił do moich ulubieńców.

Może od tego, że gdy go tylko zobaczyłam w tym malutkim pudełeczku to od razu wiedziałam, że to on będzie pierwszy gościł na moich paznokciach.
To była miłość od pierwszego wejrzenia!
Pozostałe lakiery z kolekcji Mariah Carey są równie piękne, ale Stay The Night od razu wpadł mi w oko i wydawał się idealny na Walentynki!

Poza tym Stay The Night to lakier z serii Liquid Sand czyli nowość od OPI nadająca efekt matowego lakieru pokrytego płynnym kolorowym piaskiem, spod którego błyskają mieniące się refleksy. Bardzo mnie ten opis zaintrygował!
Stay The Night (nazwa jak sądzę inspirowana utworem Mariah Carey o tym samym tytule) to czarna baza z mnóstwem intensywnie czerwonego brokatu.
Lakier podczas nakładania wygląda jak klasyczny czarny lakier z brokatem, ale już po sekundzie zmienia swój wygląd na piaskowy. Wystarczą dwie warstwy, oby uzyskać idealny efekt.
Stay The Night nakłada się łatwo tak, jak każdy lakier OPI - pędzelek jest świetny - i wysycha  na paznokciach bardzo szybko.
Troszkę jednak obawiałam się tego piaskowego efektu na paznokciach - bałam się efektu zbąbelkowanych paznokci. Zupełnie niesłusznie! Bo to nie ma nic wspólnego z bąbelkującym lakierem!
Lakier nie jest idealnie gładki w dotyku - jest lekko szorstki, ale nie chwyta się ubrań.

Efekt na paznokciach przypomina mi...stygnącą lawę. 
Czarna baza zasycha dając matowy, lekko chropowaty, piaskowy efekt, natomiast spod niej błyska czerwony brokat
Paznokcie wyglądają świetnie. Bardzo elegancko i oryginalnie - czarna matowa, piaskowa baza, która z daleka wygląda jak aksamit i czerwone iskierki.
Ciężko uchwycić ten efekt na zdjęciach (powyższa fotka najlepiej go oddaje).

Na dwie warstwy lakieru z serii Liquid Sand nie nakłada się topów, ale coś czuję, że u mnie na blogu pojawi się również wersja błyszcząca tego lakieru - czyli z topem. 
Paznokcie zdecydowanie  zwracają uwagę - w autobusie zaczepiły mnie dwie dziewczyny pytając: u której manikiurzystki robiłam mani i co to za lakier.

Stay The Night trafia do moich ulubieńców lakierowych - piękny, oryginalny i elegancki lakier.
Ale już nie mogę doczekać się testowania kolejnych lakierów z kolekcji Mariah Carey by OPI.

Jak podoba Wam się Stay The Night
Też wpadł Wam w oko?

Kolekcje Mariah Carey by OPI oraz inne lakiery OPI można kupić na stronie kupkosmetyk.pl

16 komentarzy:

  1. Efekt i kolor ciekawy, ale chyba jednak nie dla mnie... A jak z trwałością tych lakierów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go na paznokciach dopiero od wczoraj i jak na razie jest w stanie idealnym ;)

      Usuń
  2. Cudny, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski :) już nie mogę się doczekać kiedy do mnie przyjdę te OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że z topem będzie wyglądał zupełnie inaczej, a sumarycznie to niewiele się zmienił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn, ja z topem jeszcze go nie nosiłam, ale na innych blogach widziałam że wygląda inaczej ;)

      Usuń
  5. Już kilkakrotnie napotkałam posty o nim na blogach i za każdym razem moje zdanie pozostaje niezmienne - zdecydowanie nie! Owszem, jest to coś ciekawego, innego, niecodziennego, jednak moim zdaniem nie wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się strasznie podoba. :) I widzę, że wszystkim dziewczynom, które otrzymały te lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten efekt :) Bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest, bardzo ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, ale chyba tylko na jakieś większe wyjścia, przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm nie lubię tego efektu! Nie mogę się do niego przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow reewelacyjny jest!!! 3X na tak ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...