wtorek, 5 lutego 2013

Mariza Trio matowych cieni nr 4. + Krem do stóp Active Care

Beżowych cieni nigdy dosyć w mojej kosmetyczce!
Kocham beże i brązy w codziennym, naturalnym makijażu.
Zestaw trzech cieni firmy Mariza zebranych w małą, okrągłą paletkę pozwala wykonać makijaż oka wprost idealny na co dzień.

Trio trzech matowych cieni oraz krem do stóp otrzymałam do przetestowania od pani Bożeny z e-mariza.info, za co bardzo dziękuję!
Cienie zamknięte są w zakręcanym, czarnym, plastikowym opakowaniu, bardzo podobnym do cieni Integra Inglota. Jest bardzo poręczne i zajmuje mało miejsca w kosmetyczce, a zawiera przecież trzy cienie.
Ta okrągłą paletka łączy trzy idealne, smakowite odcienie beżowo-brązowe: śmietankowy, jasne caffe latte i czekoladowy.
Śmetankowy- idealny pod łuk brwiowy i do wewnętrznego kącika, a w przypadku naprawdę bladolicych na całą powiekę.
Jasne Caffe Latte- pięknie wygląda na całej powiece, jest zbliżony do koloru skóry. 
Czekoladowy - pięknie wygląda i sprawuje się w załamaniu powieki.
Pigmentacja jak widać na zdjęciu jest świetna!

Cienie mają świetną, jedwabistą konsystencję, lekko pylistą i nieco inną niż np. cienie Inglota (są bardziej suche i twarde), do czego trzeba się przyzwyczaić, ale nie jest to absolutnie nic złego. 
Łatwo się nakładają i bez problemu się nimi cieniuje powiekę.
Są trwałe, na bazie pod cienie do powiek Dax Cashmere, wytrzymują cały dzień.
Bardzo się z nimi polubiłam!

Kremy do stóp mają u mnie naprawdę wysoko postawioną poprzeczkę.
Mam bardzo suchą skórę na stopach i mało który krem sobie z nią radzi. Dlatego byłam ogromnie ciekawa jak sprawdzi się krem Mariza Active Care Nawilżająco-Wygładzający

Co mnie przede wszystkim zaskoczyło? Piękny, lawendowy zapach! Bardzo umila stosowanie tego kosmetyku.
Konsystencja jest w sam raz - ani za lekka, ani za ciężka łatwo się rozprowadza i szybko wchłania pozostawiając miękkie i gładkie stopy. Krem zawsze stosuję na noc.
Krem zawiera wiele ekstraktów roślinnych, m.in.: rozmaryn, len, imbir, nostrzyk. Poza tym: wosk pszczeli, olejek lawendowy i  mocznik. Uwielbiam kosmetyki z naturalnymi składnikami!

Czy sprawdził się na moich stopach? Tak! Może nie zażegnał problemu suchości skóry stóp na zawsze, ale jest jednym z najlepszych kremów do stóp jaki miałam okazje stosować. Jeżeli będziecie mieć okazję - koniecznie wypróbujcie.

Podsumowując: To już ostatnie dwa kosmetyki firmy Mariza, które miałam okazję przetestować i jestem bardzo dumna, że polskie, dobre kosmetyki nie muszą być drogie! 

Ogromnie cieszę się, że nasze rodzime marki  produkują co raz lepsze kosmetyki. 
Żałuję tylko, że dostęp do kosmetyków Mariza jest nieco ograniczony. Oczywiście zawsze można skorzystać z pomocy konsultantek np. pani Bożeny z e-mariza.info . 

Podkreślam także, że fakt iż kosmetyki otrzymałam do testów bezpłatnie nie ma żadnego wpływu na moją ocenę kosmetyku, Traktuję go jak produkt kupiony przeze mnie.

Znacie kosmetyki Mariza?
Polubiłyście się z nimi?

17 komentarzy:

  1. Lubię takie delikatne kolorki :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście cienie są świetnie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te cienie, tylko inne kolory i zdziwiłam się ich pigmentacją, jest na prawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego produktu Marizy ale uwielbiam matowe cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mariza ma fajne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne cienie.. Dokładnie takie kolory lubię.. Do tego maty... Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziś otrzymałam cienie i pierwsze wrażenie bardzo dobre :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieni nie miałam, ale moja mam używa tego kremu i jest oczarowana! Ja mam mocniejszą wersję na pękające pięty i również jestem zaskoczona, że tak tani kosmetyk spisuje się tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie mają bardzo fajne kolorki. Firmy Mariza nie widziałam ani w sieciowych drogeriach ani w niewielkich lokalnych, więc nie miałam styczności z ich produktami, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za matowymi cieniami. Używałabym tylko najjaśniejszego na łuk brwiowy i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie hmm super do makijazu dziennego tak jakos z kawa mi sie skoajrzyly :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te cienie:) Są całkiem nieźle napigmentowane i wydaje mi się, że ich konsystencja sprzyja blendowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne są te cienie, kolory absolutnie w moim stylu i całkiem nieźle napigmentowane z tego co widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Marizy mam tylko lakiery i są niezłej jakości :) Cienie też bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...