wtorek, 12 lutego 2013

OMG! Mariah Carey by OPI

Śnieg za oknem? -jest (aż za dużo)
Mróz? - jest!
Boże Narodzenie chyba przyszło w tym roku bardzo wcześnie! 
Bo tak właśnie czułam się odpakowując nową kolekcję lakierów OPI Mariah Carey
Lakiery opakowane był w czerwoną bibułkę w pudełeczku z nazwą kolekcji. 
A same lakiery?
Są po prostu przepiękne!
I co może śmieszne - lakiery brokatowe kojarzą mi się z ... kreacjami Mariah Carey, którą ta kolekcja jest inspirowana.

Pierwsza czwórka to miks lakierów: metalicznego, perłowego, brokatowego i kremowego.

Anti-Bleak - ciemno różowy - niemal fioletowy lakier o kremowym wykończeniu w kolorze. Już wiem że się polubimy! 

Pink Yet Lavender - och ach! przezroczysta baza z zatopionym milionem drobinek i minicekinów w kolorze jasnego różu. Pojawiają się też lawendowe błyskotki. Cudowny, bardzo dziewczęcy.

A Butterfly Moment - jasnoróżowy, perłowy nudziak o złotawym wykończeniu. Jestem go ogromnie ciekawa!

Sprung - metaliczny, złoto-miedziany odcień. Pięknie zmienia swój kolor w zależności od rodzaju i  kąta padania światła.
Bardzo ciekawi mnie druga czwórka kolekcji czyli tzw lakiery piaskowe.
Jest to nowość od OPI nadająca efekt matowego lakieru pokrytego płynnym kolorowym piaskiem, spod którego błyskają mieniące się refleksy.
Brzmi bardzo zachęcająco!
A oto kolory:

Get Your Number - smerfetkowy niebieski z mnóstwem kolorowego,mieniącego się pyłku.
Can't Let Go - kobaltowo-fioletowy lakier wypełniony drobinkami w tym samym kolorze. Kojarzy mi się z roziskrzonym niebem.
The Impossible- czerwienie kocham, dlatego ten lakier trafia idealnie w mój gust! Jest to lakier napakowany czerwonymi i srebrnymi drobinkami i..brokatem w kształcie gwiazdek! Rewelacja!
Stay The Night - ostatnim lakierem jest czerń w której zatopiono miliony czerwonych, połyskujących drobinek. Zakochałam się w nim od pierwszego spojrzenia. Idealny na walentynki!

Jak podoba Wam się nowa kolekcja OPI?
Który lakier wpadł Wam w oko?

Wszystkie lakiery z kolekcji OPI Mariah Carey można kupić na stronie kupkosmetyk.pl

21 komentarzy:

  1. szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej przypadł du gustu Anti-Bleak :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wszystkie wpadły w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W buteleczkach wszystkie lakiery wyglądają pięknie, ale nie jestem pewna czy efekt na paznokciach by mi się wystarczająco spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. moi faworycie to Anti-Bleak i Pink Yet Lavende :) Czekam na zdjęcia pomalowanych nimi paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym wszystkie te buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja tych piaskowych ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności :) To teraz nic, tylko malować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, że je dostaniesz i wiedziałam, że będę Ci zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brokat bardzo przypomina lakier z kolekcji katy perry teenage dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękneee :) nic tylko ci pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę :)) Pokaż ten Anti-Bleak:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...