piątek, 22 lutego 2013

Revlon Colorburst Lip Butter: Cherry Tart

O masełku do ust Revlon w odcieniu Berry Smoothie pisałam jakiś czas temu. To kolor idealny do codziennego, lekkiego makijażu. 
W mojej kosmetyczce znajduję się także inny odcień tego kolorowego masełka - Cherry Tart. Ideał do zimowego look'u!
O właściwościach Colourburts Lip Butter pisałam w poprzednim poście odnośnie jagodowego masełka  zatem dziś tylko zdjęcia czerwonej wersji.
Cherry Tart to klasyczna czerwień z delikatnymi drobinkami. 
Masełko daje półprzezroczysty efekt, zatem na ustach wygląda bardzo subtelnie.
Jak podoba Wam się czerwona wersja Revlon Colour Burst Lip Butter?

24 komentarze:

  1. Strasznie mnie kuszą te Revlony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) Nie lubię siebie w czerwonych ustach, więc pewnie nie zdecydowałabym się na nie. Jestem wierna berry smoothie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, przygarnęłabym tą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko pięknie, ładnie, zachwycałam się dwa tyg po czym ta miękka konsystencja nieco podupadła i marze się na skuwce i wszędzie poza miejscem właściwym :/ (coś na kształt celii) niestety pomimo że na początku się nią zachwycałam nie chcę kolejnej sztuki

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwienie nie dla mnie, ale masełko bardzo lubię :) Mam berry Smoothie i chciałam mu dokupić towarzysza, jednak jakoś nic mi w oko nie wpadło ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda na ustach! Ja mam trzy masełka i strasznie je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam cztery sztuki i nie oddałabym żadnej z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! Mam już jedno masełko - Sweet Tart - i jestem w nim zakochana po uszy! Wszystkie inne mazidła do ust poszły w odstawkę. Planuję zakup jeszcze dwóch, właśnie Cherry Tart i jeszcze jednego, tylko mi nazwa wyleciała z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo wygląda cudownie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na Twoich ustach wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wersję Sweet Tart i też jestem bardzo zadowolona, to bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na sobie nie lubię takich kolorów, ale Twoje usta wyglądają z tą pomadką świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ladnie sie przezentuje:) Ja zakupilam ostatnio 2 maselak i czekam na dostawe

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno jagodowa jak i czerwona wersja bardzo mi się podoba na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda na twoich ustach

    OdpowiedzUsuń
  16. Chwalony revlon. Bardzo ładny kolor,ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej, marzy mi się ta pomadeczka. coś świetnego jak na początki z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wygląda na ustach i opakowanie jest ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te masełka są hitem blogosfery, a mnie w ogóle nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sssoczysta, ale dopiero co czytałam jak się to masełko rozpuszcza "ładne"...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...