czwartek, 21 marca 2013

Akcja Biovax: Czapki z głów!

Mamy dziś pierwszy dzień wiosny.
Podobno.
Przynajmniej kalendarzowy, bo patrząc za okno wiosny nie widzę niestety...
Jeszcze miesiąc temu myślałam, że końcem marca, na pewno będziemy mieć już wiosnę! A tu niestety...

Jednakże, chciałabym Was zaprosić w imieniu marki L'biotica do wzięcia udziału w konkursie Czapki z głów!
Idzie wiosna, czas pokazać nasze zdrowe, błyszczące włosy!

Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić sobie zdjęcie w czapce, przesłać je na adres wiosna@lbiotica.pl oraz napisać dlaczego chcesz zmienić, zregenerować swoje włosy na wiosnę.

Autorki pierwszych 200 prac zostaną nagrodzone maskami Biovax.
A 10 najciekawszych zostanie nagrodzonych zestawami kosmetyków do pielęgnacji włosów.

Natomiast zwyciężczyni konkursu otrzyma główną nagrodę: metamorfozę fryzury w wykonaniu międzynarodowego mistrza fryzjerstwa Pawła Matrackiego.

Konkurs trwa do 30 kwietnia!


Już prawie dwa tygodnie temu zaczęłam wiosenną, intensywną akcję-regenerację moich włosów. 
Niestety, są zmęczone zimą - najgorsze jest plątanie się ich przez noszenie szalików oraz ich przesuszenie.

W mojej zimowej pielęgnacji włosów wspominałam o mojej ulubionej maseczce Biovax w wersji dla brunetek, Od firmy L'biotica dostałam mały zestaw: Maskę z keratyną i jedwabiem, o której już sporo dobrego słyszałam, oraz Serum wzmacniające w wygodnym opakowaniu z pompką
Razem z maską w pudełeczku znajduje się tradycyjnie termo-czepek oraz próbka serum.
Miałam okazję kilkakrotnie używać maseczki Keratyna+Jedwab i jestem bardzo zadowolona, ale jeszcze nie wiem czy moje włosy kochają ją bardziej niż wersję dla brunetek. Dam znać! W każdym razie włosy  już po pierwszym użyciu są miękkie, wygładzone i błyszczące. Oraz bardzo przyjemnie pachną.
Serum wzmacniające A+E miałam już okazję używać... dzięki gratisowym miniaturkom dorzucanym do pudełeczek z maską. Bardzo je lubię! Pięknie pachnie i wygładza włosy. Odkąd trafiło w moje ręce używam je po każdym myciu, wcierając od połowy długości moich włosów. Zauważyłam, że nie dość, że to serum pięknie nabłyszcza to dodatkowo zapobiega plątaniu się moich włosów. Dla mnie bomba!

Lubicie serię Biovax L'biotica?
Weźmiecie udział w konkursie?

8 komentarzy:

  1. Ja już wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczymy, może wezmę udział :)
    Ale maskę Keratyna + Jedwab oraz Serum wzmacniające - UWIELBIAM!!!
    I ja i moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę maskę :) Była ok, ale bez szaleństw. Serum to dla mnie taki zwykły jedwab. Nie wróciłam już ponownie...

    Ale cała akcja z czapkami wydaje mi się bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej maski nie miałam ale miło mi się kojarzy ta firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam maskę z proteinami mlecznymi i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska do włosów ciemnych, moja ulubiona! A swoją regenerację po zimie zaczęłam od solidnego podcięcia - bardzo posłużyło to moim włosom. Mnie też, lubię takie drobne wiosenne zmiany :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. My brother recommended I may like this blog.
    He was once totally right. This publish truly made my day.
    You cann't consider just how much time I had spent for this info! Thanks!

    Also visit my webpage :: Margarite Tetu

    OdpowiedzUsuń
  8. All of these functions take the secura turbocompresseur halogen tandoor getting noticed for certain!
    You will have to maintain fastidiously so implement coaching fastidiously you eat dont utilize
    your hard-earned dollar fruitlessly. Circumvent safe keeping is
    set to become natural for and your loved ones. The very oven's developed connection handle machine will provide being user friendly therefore style endure lengthy manuals to find understanding they. Nothing like actual physical sites, the internet are accessible for 24 hours, terribly provides but website can add, remove, potentially choose physical objects ever in your life, in addition , everywhere in the industry.

    My weblog - Benny Eleby

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...