wtorek, 26 marca 2013

Inglot: Soft Precision Eyeliner 44

Dawno nie było u mnie recenzji kosmetyków Inglot. 

Głównym powodem omijania szerokim łukiem salonów Inglot jest projekt denko, przy którym trwam już od  kilku miesięcy. A jak powszechnie wiadomo, kolorówka  topnieje powoli...

Ale mam w swojej kosmetyczce perełkę, o której nie miałam okazji więcej Wam napisać. A chodzi o cielistą kredkę do oczu nr 44.
Białe kredki na linii wodnej były u mnie zbyt widoczne, dlatego ta kredka Inglota mnie skutecznie skusiła.
Soft Precision Eyeliner to klasyczna drewniana kredka z plastikową zatyczką chroniącą rysik.
Kredka jest w kolorze rysika co bardzo ułatwia znalezienie jej w kosmetyczce.

Używam ją tylko na linię wodną oka.
Rysik ma odpowiednią, lekko kremową konsystencję. Nie jest zbyt twardy ani zbyt miękki. Ot w sam raz. Nie jest jednak tak mięciutki jak kredka Avon SuperShock, która jest moim zdaniem ideałem pod tym względem (ale produkt Avon'u jest jednocześnie też przez to mało wydajny).
Kredkę nakłada się łatwo na linię wodną, ale nie wystarczy jedno muśnięcie. 
Kosmetyk wytrzymuje na linii wodnej kilka godzin.
Kolor nr.44 to idealny beż, bez różowych tonów. 
Wygląda bardzo delikatnie, wtapia się świetnie w kolor skóry. A przede wszystkim pięknie powiększa oko i  odświeża spojrzenie.

Bez kredki na linii wodnej:

Z kredką na linii wodnej:

Podsumowując: Polecam! Kredka jest wydajna, ładnie powiększa oko i odświeża spojrzenie. Ciężko wśród innych firm znaleźć taką, wręcz idealnie cielistą kredkę.



Znacie cielistą kredkę Inglot?

28 komentarzy:

  1. Czegoś takiego szukałam :) Zmacam przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie szukałam czegoś takiego, muszę ją mieć :-P

      Usuń
  2. Cielistej nie znam, ale mam czarną i bardzo lubię.
    Dobrze wiedzieć - rozejrzę się za nią!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zwracałam uwagi na takie kolory kredek, a na pewno nie pomyślałabym, żeby zastosować je na linię wodną :) Przekonałaś mnie do niej! Bardzo lubię podkreślać dół oka, jednak "wyrosłam" z podkreślania go czarną czy brązową kredką :) Świetna opcja, na pewno zakupię - przyda się do delikatnego makijażu, jak i do tego bardziej imprezowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to ja chyba nigdy nie "wyrosnę". Kocham ciemny makijaż oczu <3

      Usuń
  4. fajna - trudno znaleźć cielistą kredkę

    OdpowiedzUsuń
  5. O, z pewnością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ją miałam i porzuciłam na rzecz cielistej z Max Factora. Inglotowa jest (dla mnie) strasznie twarda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tej od MF sporo dobrych opinii, ale nie mogłam jej nigdzie upolować :/

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętan zapłaciłam za nią ok.15zł :)

      Usuń
    2. Jak będę w Inglocie to się na pewno w nią zaopatrzę :)

      Usuń
  8. o no idealna!! kolor ma świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. szukam ciągle takiej kredki, ale o inglocie nie pomyślałam. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje na linii wodnej ;) Chociaż ja wybrałabym jaśniejszą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest ciekawa, ciekawe czy nadałaby się do ust :p bo szukam jasnego nude a wszystkie do tej pory jakieś takie ciemniejsze znajduje... rozejrzę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale myślę, że mogłaby się sprawdzić ;)

      Usuń
  12. Ja mam Basic'ową kredkę i póki co nikt mnie inglotem nie skusi, chociaż ta moja jest tak twarda już, że nie da się jej temperować..
    W razie czego, wiem gdzie szukać następnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o takiej ostatnio myślałam! już wiem gdzie się udać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie znałam tej kredki. Jutro idę dp Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam do tego zadania cielistego Max Factora, ale ta też wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znać nie znam ;) Ja ostatnio robię kolorowe krechy na linii wodnej - nyx milk i na to cień :0

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę obczaić jak będę w inglocie :) Zaciekawiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno ją kupię! Akurat się zastanawiałam nad cielistą kredką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam porządnej cielistej kredki już od jakiegoś czasu - ta świetnie ożywia oko;)

    OdpowiedzUsuń
  20. poluję na tę kredkę ale byłam wczoraj w złotych tarasach i nie było, gdzie ją mozna dostać?? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...