piątek, 22 marca 2013

Makijaż: Kropla fioletu

Bardzo lubię dorzucać delikatne, kolorowe akcenty do naturalnego lub mocno rozświetlającego makijażu oczu.

Dlatego dziś postawiłam na błyskawiczny, rozświetlający makijaż z lekkim akcentem kolorystycznym w postaci fioletowej smugi na dolnej powiece. W sumie nic odkrywczego!

Kosmetyki:
Baza pod cienie Dax Cosmetics Cashmere
Cień MAC Brule
Cień Inglot 393 Pearl
Cień KOBO Caffe Latte
Cień Inglot 439 Pearl
Kredka Essence Long Lasting Almost Famous
Eyliner Rimmel Glam'eyes
Tusz L'oreal Power Volume Collagen (jak widać oddał ostatnie tchnienie w tym makijażu więc powędrował do kosza)

26 komentarzy:

  1. piękny:) juz od dawna mam ochotę na podobny makijaż, ale boje się fioletowej kreski na dolnej powiece;/ chyba musze wreszcie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja tęczówka ma śliczny kolor, fiolet dodatkowo ją podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten fiolet Inglota i bardzo go lubię :) Ładny makijaż, delikatny ale nie nudny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny dzienny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby kropla fioletu, a jak przepięknie ożywiła makijaż? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropla fioletu jak ladnie....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! tylko ten tusz coś mi nie pasi ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł z tym fioletem, nieźle się to razem prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, do Inglota się wybieram chcę te cienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardo fajny i odświeżający makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty i klasyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie. Lubię takie kolorowe akcenty, które ożywiają choćby najzwyklejszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. subtelny, delikatny, z lekkim pazurkiem, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosty, delikatny i piękny!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...