piątek, 15 marca 2013

Marcowe zakupy

Podczas wczorajszych zakupów wstąpiłam  do Rossmanna, żeby uzupełnić braki w moim domowym dziale pielęgnacji.
I dobrze, że tam trafiłam bo załapałam się na kilka promocji!
Płyn do płukania jamy ustnej Prokudent Med -  szukałam jakiegoś płynu do płukania jamy ustnej. W promocji była płukanka Colgate (ok 12zł) i Prokudent (5zł). Porównałam składy kosmetyków i wybrałam tańszy. Dlaczego? Składem niewiele się różnią, a Prokudent zawiera dodatkowo ekstrakty z rumianku i szałwii  Zatem jak mówi przysłowie: Skoro nie widać większej różnicy...
Oliwka pielęgnacyjna HIPP- oliwki Alterry bardzo lubię, Babydream też nie jest zła, ale HIPP jest rewelacyjna. Zawsze do niej wracam. Cudownie wygładza, nawilża i szybko się wchłania. Na dodatek pięknie pachnie. W promocji 11zł.
Lady Speed Stick Light Perfume - Co prawda najbardziej lubię antyperspiranty w aerozolu (i głównie takie kupuje), ale miałam kiedyś żelową wersję LSS, która wystarczyła na bardzo długo i była całkiem niezła. Dlatego wrzuciłam do koszyka tym razem wersję w sztyfcie Light Perfume - czyli sztyft delikatnie perfumowany, który nie będzie gryzł się z zapachem perfum. Cena w promocji 6,99zł
Krem do rąk Isana Shea Butter & Kakao - gdy już szłam w kierunku kasy w oczy rzucił mi się nowy krem do rąk Isana z serii limitowanej: masło shea i kakao. A że kremy do rąk mam na wykończeniu wrzuciłam go do koszyka. I nie żałuję - użyłam go kilka razy i mogę stwierdzić jak na razie, że ładnie wygładza, nieźle odżywia i... pięknie pachnie! Jak gorąca czekolada w proszku. Mniam! Cena 5zł
Farby do barwienia jaj - tak już zupełnie nie kosmetycznie: wrzuciłam do koszyka także farbki do barwienia jaj wielkanocnych. Zawsze jajka farbuję tradycyjnie - gotując w łupinkach cebuli, najlepiej czerwonej. Ale w tym roku chyba spróbuję pobawić się kolorami. Cena 2,5zł -więc można było zaryzykować.

Jako chyba do ostatniej w blogosferze, dotarł do mnie koszyczek miniaturek L'Occitane
Prawdopodobnie już wszystko na temat koszyczka zostało napisane.
Zabieram się za testowanie tych maluszków.

Znacie któryś z zakupionych przeze mnie kosmetyków?

28 komentarzy:

  1. ja również uwielbiam oliwkę hipp za cudowny zapach :) a ten płyn prokudent mnie zaciekawił, skoro ma podobny skład,to chyba się na niego skuszę jak będę w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA znam oliwkę Hipp którą uwielbiam stosować podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a od dziś nowe promocje w R. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oliwkę Hipp mam i bardzo sobie chwalę - za zapach i działanie :) a krem do rąk chciałam kupić, bo słyszałam, że świetnie działa też na włosy, ale na razie mam masło kakaowe też z Isany do tego zadania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwkę Hipp bardzo lubię ;) muszę spróbować płynu do płukania prokudent, bo jak nie widać różnicy... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. isana to jeden z fajniejszych kremów ostatnich miesięcy, a farbki do jaj mnie rozwaliły ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwka Hipp jest najlepsza:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oliwkę z Hipp!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, ja także lubię oliwkę Hipp :-))!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne i przemyślane zakupy widać, że są to najpotrzebniejsze rzeczy:) Ja niestety nie jestem przekonana do kremów z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy, ciekawa jestem jak się będzie sprawował ten krem Isany, bo tego akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te farbki do jajec farbują nawet jajko w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam ten krem z isany jako edycja limitowana, jestem ciekawa, chyba też go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli krem do rąk pachnie równie pięknie jak ten do ciała, to ja go chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zakupy :) miałam kupić oliwkę Hipp i zapomniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę wreszcie kupić tę oliwkę Hipp ;)
    nowy krem do rąk Isany mam już z miesiąc i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio odkryłam dezodoranty Lady Speed Stick i jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy. Kremy do rąk Isana nie sprawdzają się u mnie, ale może skuszę się na ten. Opis zapachu mnie urzekł. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktualnie używam oliwki hipp i lubię ją z tego względu, że nie muszę się potem balsamować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię tę oliwkę:) miałam też kiedyś krem z Isany bodajże oliwkowy i również świetnie pachniał:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten krem z Isany ma cudny zapach :) Oliwka Hipp też często u mnie gości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się wybrać po ten krem do rąk z ISANY :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też posiadam ten krem do rąk z Isany. Używam go w pracy i też muszę przyznać, że jest super! :) Ale troszkę za długo się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  24. ten krem do rąk z isany uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...