poniedziałek, 11 marca 2013

Mariah Carey by OPI Can't Let Go

Kolejny, tym razem fioletowy piaskowy lakier Mariah Carey by OPI w odcieniu Can't Let Go gościł na moich paznokciach.
Can't Let Go to nie jest do końca czysty fiolet! Łączy w sobie dwa odcienie: fiolet oraz błękit. 
W lakierze zatopione jest mnóstwo migoczących drobinek i niebieskawych cekinów. Cekinów nie trzeba specjalnie łowić w lakierze (np. w Impossible, trzeba wykonać mały manewr żeby złowić cekinową gwiazdkę).
Nakłada się go bardzo łatwo, a na paznokciach, w stanie idealnym wytrzymuje 3 dni, potem zaczyna się lekko ścierać na końcach, ale nie odpryskuje.
Efekt to piaskowe pazurki z migoczącymi drobinkami i cekinami w kolorze lakieru:
Jak podoba Wam się Can't Let Go?

Lakiery z kolekcji Mariah Carey by OPI, oraz inne lakiery OPI, można kupić na stronie kupkosmetyk.pl

17 komentarzy:

  1. Ciekawy efekt, na pewno zwraca uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle nie przypadają mi do gustu lakiery o niestandardowych wykończeniach, jednak ten jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś oTAGowana! Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi.
    Zapraszam do zabawy :))

    http://thearcelia.blogspot.com/2013/03/tag-10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, fajny taki na disco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt, a i kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta kolekcja jest, zwłaszcza to nietypowe wykończenie :) A i kolor totalnie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem ciekawa kiedy drogeryjne marki zaproponują coś w tym stylu i co to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy efekt nie widziałam jeszcze tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie pragnie mi się takiego lakieru:) Ślicznie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...