środa, 13 marca 2013

Mariah Carey by OPI Get Your Number

Czas na ostatni piaskowy lakier z kolekcji Mariah Carey by OPI - błękitny, bardzo migotliwy Get Your Number. Wśród całej kolekcji najbardziej rzuca się w oczy.
Może pamiętacie, ale mam problem z niebieskawymi i zielonymi lakierami do paznokci- wydaje mi się, że takie kolory...nadają dziwny odcień moim dłoniom.
Trochę to dziwne, ale jakoś nie mogę się przekonać do tak zimnych odcieni na moich paznokciach. Dlatego troszkę się bałam Get Your Number.
Get You Number to błękitna jak niezapominajki baza, w której zatopione są różnokolorowe, bardzo migotliwe holograficzne drobinki.

Potrzeba trzech warstw, aby lakier pokrywał dokładnie paznokcie. Trwałość jest podoba jak innych "piasków" OPI - 4 dni bez zarzutu. 

Efekt jest piaskowy, troszkę żelowo-matowy, a drobinki migoczą niesamowicie! Po prostu mieniące się wow! 
Idealny na imprezę, choćby  taką jak w teledysku Mariah Carey do kawałka o tym samym tytule - Get Your Number.
Spróbuję przekonać się do tego błękitka, ale jeżeli Wy kochacie niebieskości na paznokciach to polecam.

Podoba Wam się Get Your Number?
Lubicie niebieskości na paznokciach?

Lakiery z kolekcji Mariah Carey by OPI, oraz inne lakiery OPI, można kupić na stronie kupkosmetyk.pl

18 komentarzy:

  1. świetny jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo, dostałam go ostatnio.... ale on tak koszmarnie długo schnie z tymi 3 warstwami:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie niebieskości ! Boski lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najładniejszy z wszystkich piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się pięknie- mam go i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny pięknotek! Dla mnie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny jest! :D na jakąś imprezę idealny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten dla odmiany mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny! Taki trochę imprezowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To chyba mój ulubiony egzemplarz z tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...