poniedziałek, 4 marca 2013

Mariah Carey by OPI The Impossible

Czerwienie na paznokciach kocham, pod każdą postacią! Ale nie miałam jeszcze okazji nosić jej w tzw. wersji: liquid sand. Dlatego bardzo chętnie zabrałam się za testowanie czerwonego piasku The Impossible z kolekcji Mariah Carey by OPI.
The Impossible to tak jak już wspomniałam lakier z serii liquid sand.
Jednak różni się nieco od innych "piaskowych" opików. Ma jakby żelową konsystencję, jest lekko kryjący, ale w zupełności wystarczą 2 warstwy, żeby pokryć równomiernie płytki paznokci.
Kolor to czerwień, ale niedrapieżna tylko naprawdę delikatna!
W lakierze zatopione jest mnóstwo brokatu oraz cekiny w kształcie gwiazdek! Jednakże, wyłowienie ich jest sztuką! Ale znalazłam na to sposób - wystarczy obrócić buteleczkę do góry dnem na kilka minut, a nasze gwiazdki podpłyną bliżej pędzelka.
Piaskowe lakiery na moich paznokciach utrzymują się bardzo długo (ok. 5 dni) - czasami nawet dłużej niż klasyczne lakiery. Efekt bardzo mi się podoba - mat z połyskującymi drobinkami.

Miałam również okazję nosić The Impossible z top coatem - lakier wtedy pięknie połyskuje, a czerwień zyskuje żywszy odcień.

A jak podoba Wam się The Impossible?

Lakiery z kolekcji Mariah Carey by OPI, oraz inne lakiery OPI, można kupić na stronie kupkosmetyk.pl

13 komentarzy:

  1. mam ten lakier i go uwielbiam za jego piaskowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to piaskowe wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper blog! ;)
    pozdrawiam ;)


    http://magicbeautysenses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja przyznam, że niestety mnie nie zachwyca :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa lakiery z tej serii - kolory i efekt śliczny, ale trzymają się u mnie na paznokciach 1 dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ten podoba mi się najmniej z całej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności ;) Jak wszystkie piaskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemny, ale chyba z całej kolekcji najmniej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaskowe wykończenie w tej czerwieni ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam ten lakier na swoich paznokciach i kojarzy mi się z malinkami żelkowymi :-) Kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...