czwartek, 7 marca 2013

Mariah Carey by OPI : Sprung

Jesteś sroczką
Lubisz złotawy bling-bling na paznokciach? 

Jeżeli tak - lakier Sprung z kolekcji Mariah Carey by OPI może przypaść Ci do gustu.
W buteleczce można zauważyć mnóstwo złotych maleńkich drobinek zatopionych w miedzianej bazie.

Efekt na paznokciach jest mocno błyszczący, miedziany, nieco metaliczny, ale złote iskierki ładnie się mienią nadając mu efekt bling-bling.

Sprung może wyglądać jak metalicznie miedziany:..

...albo połyskiwać trudno uchwytnymi, złotymi iskierkami:

Lakier nakłada się łatwo (świetny opikowy pędzelek), wystarczą dwie warstwy.
Mam go na paznokciach 3 dzień i leciutko zaczynają się ścierać na końcówkach, ale odprysków brak.

Jak podoba Wam się Sprung?

Lakiery z kolekcji Mariah Carey by OPI, oraz inne lakiery OPI, można kupić na stronie kupkosmetyk.pl

12 komentarzy:

  1. ładny kolor :) bardzo im się udała ta kolekcja MC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj OPI ma ładniejsze kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki trochę miedziany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki niby nie mój ale czuję, że na żywo by mi się bardzo spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się najbardziej z całej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...