niedziela, 10 marca 2013

Testuję!

...dwa nowe kosmetyki!

A mianowicie dwie spore tubki: żel aloesowy i żel antycellulitowy, które można kupić na stronie prostoznatury.pl .
Aloe Vera  żel - jest przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również skóry wrażliwej.  
Moja sucha i bardzo wrażliwa skóra uwielbia wszelkie specyfiki z aloesem. Dlatego bardzo mnie ciekawi jak ten żel (który aloes ma na drugim miejscu w składzie) sprawdzi się na mojej zmęczonej zimą skórze.

DRENAFAST gel antycellulitowo-ujędrniający - jak może pamiętacie intensywnie walczę ze skórką pomarańczową na kilku frontach: ćwiczę, masuję, wcieram różne specyfiki. Dlatego DRENAFAST gel będzie miał szanse pokazać co potrafi na mojej skórze! Zawiera naturalne ekstrakty z alg, arniki oraz kofeinę.

Te dwa żelowe kosmetyki wydają się być idealne dla mojej skóry.
Ale poczekam na rezultaty i na pewno się z Wami nimi podzielę!

Znacie może te dwa żelowe kosmetyki?

17 komentarzy:

  1. Nie znam tych komsetyków zatem jestem ciekawa ich dzialania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ich nie znam, ale chętnie się dowiem jak działa ten żel Aloe Vera. :) Poczekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam lecz ciekawie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel z aloesem chętnie wypróbowałabym na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była jedna z pierwszych myśli kiedy ten żel trafił w moje ręce :D

      Usuń
  5. Aloe Vera żel mam, ale czeka na swoją kolej, ponoć jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyglądałam się nie raz temu żelowi aloesowemu na dozie, ale coś mi w nim nie odpowiadało :/ Czekam na recenzję, bo tak ogólnie to bardzo z aloesem się lubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, ale chętnie się dowiem, czy warto w nie inwestować. Nie ukrywam, że interesuje mnie głównie kosmetyk na bazie aloesu, ponieważ moja skóra ostatnio znajduje się w katastrofalnym stanie. Jest sucha i piecze niemiłosiernie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również ich nie znam ale zel z aloesem zapowiada się ciekawie. Zobaczymy co z tego wyniknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, po raz pierwszy widzę. Oby były dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam i czekam na relację z testowania żelu z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel aloesowy to fantastyczna sprawa :-)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam ten żel aloesowy :) wspominam go bardzo dobrze, genialnie pomagał podrażnionej skórze nóg po goleniu. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...