poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Agent...w koronie

Zawsze zachwycam się Waszymi paznokciowymi produkcjami.

Wzdycham, m.in. do fenomenalnych malunków Ewalucji  i Odette Swan. Ich pluszowe misie po prostu wbiły mnie w fotel.
Niestety, nie mam aż takich zdolności plastycznych, ale się nie poddaję!

Stąd moja próba ukoronowania Jamesa Bonda!
... a mianowicie chodzi o lakier z kolekcji OPI Skyfall: Live and let die, który ozłociłam za pomocą lakieru również z kolekcji Skyfall: Goldeneye.

Goldeneye nakładałam lekko stempelkując końcówki paznokci za pomocą kawałka gąbki na wcześniej nałożony lakier Live and let die. Całość utrwaliłam OPI Rapidry

Podoba mi się to połaczenie: Live and let die ma mnóstwo złotych drobinek, więc  Goldeneye pięknie się z nim komponuje.

A jak Wam podoba się ten duet?

14 komentarzy:

  1. mi sie podoba, estetyczne to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że ten duet jest bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne, ale bardzo eleganckie, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń + złoto = super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie prezentuje się na Twoich pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiam się skat tyle wejść z tego miejsca a tu proszę, wzmianka o moich pazurkach :D! Dziękuję Ci ślicznie, jak miło, że Ci się podobają moje zdobienia :*!!!

    No i te Opiki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ogromnie podobają mi się Twoje pazurkowe cuda! :D Jesteś niesamowicie utalentowana! :)
      I dziękuję że do mnie zajrzałaś ;) buziaki :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...