poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Dax Cosmetics Cashmere Eyeshadow Base

Nie wyobrażam sobie makijażu oka bez bazy pod cienie do powiek.
Przerobiłam już kilka baz: Inglot, Virtual, KOBO, Hean, Dax Cosmetics... 
I jak na razie najlepsza jest ta ostatnia - używam ją codziennie!
Baza Dax Cosmetics Cashmere zamknięta jest w płaskim słoiczku z grubego plastiku.
Słoiczek ma szeroką średnicę, co bardzo ułatwia aplikację i wykorzystanie kosmetyku do dna.
Cashmere ma świetną, lekko kremową konsystencję. Bazę nakłada się łatwo, bezproblemowo, nie trzeba mocno wcierać, żeby dobrze rozsmarować kosmetyk na delikatnej skórze powiek. Nie ma mocnego zapachu, nie podrażnia skóry.
Jej odcień to jasnobeżowy krem z niewielką ilością mikroskopijnych drobinek, których na szczęście nie widać po zaaplikowaniu na skórze. 
Baza jest bardzo wydajna, po ponad 6 miesiącach pojawiło się delikatne zagłębienie na powierzchni kosmetyku. 

Cashmere utrwała makijaż oka na bardzo długo.
U mnie makijaż oka utrzymuje się w nienagannym stanie przez cały dzień, od rana do wieczora bez poprawek! Cienie nie rolują się i nie blakną.
Baza również pięknie podbija kolor cieni do powiek:
Dla mnie rewelacja! Polecam!

Stosujecie bazy pod cienie do powiek?
Jakie są Wasze ulubione?

25 komentarzy:

  1. W takim razie muszę sobie ja zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną bazą jest właśnie ta z Daxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie podbija. Muszę sobie ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ta jest moją ulubioną, kupiłam niedawno drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją ulubioną jest baza z Artdeco, choć obecnie uzywam tej z Essence

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje:))
    Ja teraz używam z Hean i szału nie ma.. Trzeba dużo nałożyć, żeby cień ładnie wyglądał. Wolę PP MACa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie sie nie sprawdziła, nie wiem czemu..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam bazę z Hean i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta z Hean uczulała :/ Chyba miała za mocny zapach :(

      Usuń
  9. Na razie moim hitem jest baza z Hean - po 12 godzinach cienie wciąż są na miejscu :)
    Jak skończę Hean to skuszę się na Dax`a :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ją lubię, ale wolę z UD ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam obecnie z virtuala i powiedz mi bo pisalas ze tez ja mialas...tez Twoja byla zbita jak swieca i trzebabylo sie nameczyc z jej wydobyciem i rozprowadzeniem? Ta co teraz masz jest lepsza od virtuala pod tym wzgledem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miałam taki sam egzemplarz a'la świeca... Baza Cashmere jest o wiele bardziej kremowa! Nie ma problemu z aplikacją ;)

      Usuń
  12. czemu jej nie moge znaleźć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w małych drogeriach, tych niesieciowych :)

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze tej bazy, wciąż próbuję zużyć bardzo wydajną bazę Hean Stay On ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją faworytką jest Urban Decay :) Tej nie miałam, ale odstrasza mnie słoiczek - wolę aplikatory lub tubki :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też bardzo lubię tę bazę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...