piątek, 26 kwietnia 2013

Nareszcie! Women's Health jest już w Polsce!

Od ok. 2 lat nie kupuję kolorowej, kobiecej prasy. A nie ukrywam, że byłam jej fanką!
Dlaczego?
Nie wiem czy to tylko moje odczucie, ale zauważyłam, że często artykuły się powtarzały, reklam przybywało jak grzybów po deszczu, ilość i jakość tekstów spadała, a zdjęcia były co raz większe (pewnie kosztem treści). Żeby było weselej ceny magazynów szybowały wysoko. I to mi wystarczyło, żeby co raz rzadziej kupować kobiecą prasę, aż w końcu przestałam ją kupować wcale.

Dlatego ogromnie mnie ucieszyła wiadomość o wprowadzeniu na nasz rynek Women's Health!
Miałam okazję przeglądać zagraniczne wydania tego magazynu i strasznie żałowałam, że nie ma tego świetnego magazynu o zdrowym stylu życia w Polsce.

A tu niespodzianka! 
Chyba tylko nie ja czekałam, bo w jednym z kiosków już rano wyprzedano wszystkie egzemplarze. 
Na szczęście znalazłam swój w innym.
Women's Health kosztuje 7,99, ma ponad 170 stron. Co do treści, nie mogę się jeszcze wypowiedzieć tylko ją przejrzałam, ale to co mogę zdradzić to to, że jest bardzo ładnie wydana. I jest w niej sporo do czytania!

Women's Health można też przejrzeć on-line:

Jakie kobiece magazyny regularnie czytacie?
Skusicie się na Women's Health?

23 komentarze:

  1. Regularnie czytam Flesza, Joy'a i Grazie ... i jeżeli mi się spodoba to dojdzie jeszcze Women's Health :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuje kobiecej prasy z tego samego powodu co Ty.
    Kiedyś kupowałam co jakiś czas, żeby poczytać w autobusie, ale potem wszystko się zaczęło powtarzać i takie "czytanie" zajmowało 15 minut. Wole magazyny filmowe, muzyczne czy National Geographic.

    Chętnie przejże wersje online :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie kupić :D Mam nadzieję, ze mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam kupić, mam nadzieję że jutro jeszcze ją dorwę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gazety kupuję gdy mają fajny dodatek. Ewentualnie gdy są przecenione i nie dotyczą plotek z życia gwiazd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupuje kolorówki od 8 lat. Ale to dlatego że pracuje w firmie gdzie te co niektóre gazety się drukuje i wiem że nie są warte wydawania pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że będzie trzymać poziom męskiego ;)
    póki co zabieram się do przeglądania

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykle kupuję czasopisma, gdy jest do nich dodany ciekawy dodatek. WH raczej mnie nie interesuje, po przejrzeniu widzę, że to taki Shape z większą ilością tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zajrzeć dziś do kiosku :) ja kolorową prasę kupuję dla... oglądania obrazków. kiedy jadę prawie dwie godziny do domu akurat mam czas na przewertowanie kilkudziesięciu stron z obrazkami i niewielką ilością tekstu, to taki odmóżdżacz.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj kupię! Dzięki, bo nie wiedziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się i się skuszę bo dotychczas czytałam wersję dla mężczyzn, jest lepsza niż niektóre gazetki dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam tej gazety jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga wygląda pięknie na tej okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że jest kobieca wersja tego pisma :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też dziś kupiłam WH :)
    na razie tylko przejrzałam kilka stron, ale i tak czuję, że będę kupować go regularni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też sięgnęłam po WH :) I na razie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kupiłam :) Na razie tylko pobieżnie przejrzałam, ale myślę, że będę stałą czytelniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że podobnie jak ja - nie kupuję kolorowej prasy od dwóch czy trzech lat, bo stwierdziłam, że to strata pieniędzy. Jednak ciągle 'czaję' się właśnie na tą gazetkę, jednak chyba faktycznie wszyscy się na nią rzucili, ale muszę dokładniej przekopać kioski i saloniki z prasą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie zauważyłam, hmm lepsza niż Shape? Pomyślę ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami zdarza mi się czytać Joya.Innych pisemek raczej nie kupuję.Jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięciu udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czytałam MH, WH wydało mi sów być za bardzo obrazkowe. może się przyjrzę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...