niedziela, 26 maja 2013

Golden Rose Paris 60

Nie raz na blogu wyznawałam miłość czerwonym lakierom do paznokci.
To jest zdecydowanie mój ulubiony kolor manicure'u.

Jednak, jakiś czas temu okazało się, że w moich zbiorach lakierowych nie ma klasycznej, kremowej, krwistej czerwieni! Wszystkie ogniste odcienie zmieniły swoją konsystencję i malowanie nimi paznokci było dla mnie niemal karą.

Wybrałam się zatem na poszukiwanie jakiejś ślicznej czerwieni i tak Golden Rose Paris nr 60 trafił na moje pazurki!
Lakiery Golden Rose Paris zamknięte są w szklanych buteleczkach z pędzelkiem z długim trzonkiem. Całość przypomina wieżę Eiffla!

Pędzelek jest bardzo wygodny, lakier nakłada się bez zarzuty, ma odpowiednią konsystencję i szybko wysycha. Trzy warstwy to ideał, ale zwykle nakładam tylko dwie.

Zaskoczyła mnie pozytywnie trwałość lakieru na paznokciach - 4 dni. Moje paznokcie bywają kapryśne więc to niezły wynik jak za lakier w cenie 5zł.
Kolor nr 60 podbił moje serce!
Jest to klasyczna, kremowa mocna czerwień o mocnym połysku. Rewelacja!

Na pewno wrócę po więcej lakierów Golden Rose z serii Paris! 

Paleta kolorów jest tak bogata, że coś czuję, że moja paryska, lakierowa kolekcja zacznie się mocno rozrastać.
Polecam!

Znacie lakiery Golden Rose Paris?
Też kochacie kochacie ogniste kolory w manicure?

17 komentarzy:

  1. Ojaaa, ale piękny :) Mam podobną czerwień z essence i ją po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kupiłam ostatnio idealną czerwień od Rimmela - jak dla mnie ideał, w który warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się kolor poodba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię serię Paris, jest świetna. Widać, że paryska czerwień również nie odstaje od reszty kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień!
    Elegancka i klasyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna czerwień, takiego lakieru szukałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam właśnie na paznokciach ciemną czeriweń i jak zobaczyłam twój lakier to uświadomiłam sobie, że mam może jeden, góra dwa lakiery w kolorze krwistej czerwieni bez drobinek. A takie są przepiękne:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej czerwieni nie mam, ale wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie intensywne czerwienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. seria Paris jest moją ulubioną z GR, ale niestety z tego co widzę ta czerwień słabo kryje ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna, zwróciła moją uwagę jak przeglądałam Blogrolla od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor, lakiery GR znałam wcześniej jednak w moim mieście już są niedostępne i dawno nie miałam z nimi styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię lakiery tej firmy. Są całkiem niezłe, a ich koszt jest dość niski.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...