wtorek, 28 maja 2013

Koszyczek L'Occitane - garść mini recenzji mini kosmetyków

...a właściwie garść wrażeń po zużyciu miniaturek bestsellerów L'Occitane z uroczego koszyczka.

Krem do rąk z masłem shea - ten kosmetyk ciekawił mnie najbardziej, dlatego, że mnóstwo dobrego na jego temat słyszałam.
I rzeczywiście: krem ma bogatą konsystencję, przyjemnie pachnie i bardzo dobrze regeneruje i uspokaja zniszczone, wysuszone dłonie. Otula je jak kołderka. Polubiłam się z nim! Opakowanie wystarczyło mi na około tydzień stosowania. 
Cena za produkt pełnowymiarowy: 150ml/90zł
Drogocenny krem Immortelle na noc - krem przeciwzmarszczkowy z olejkiem z rośliny rosnącej na Korsyce: Immortelle. 
Krem ma idealną konsystencję dla skóry suchej: bogatą i mocno kremową. Skóra po jego użyciu jest bardzo gładka, dobrze nawilżona i odżywiona. 
Na temat spłycania zmarszczek się nie wypowiem, bo po pierwsze jako takich na razie nie mam, po drugie zawartość opakowania nie pozwoliłaby sprawdzić tej cechy Immortelle, a po trzecie używałam tego kosmetyku co kilka dni, gdyż używany kilka dni pod rząd podrażniał moją bardzo wrażliwą skórę twarzy.
Cena za produkt pełnowymiarowy: 50ml/210zł
Żel pod prysznic Werbena - piękny, niechemiczny orzeźwiający zapach! Pachnie jak...cytrynowe landrynki.
Żel nie wysusza skóy, pieni się dobrze, jednak opakowanie 50ml wystarczyło na ok. 4 użycia. Niestety, zawiera unikany przeze mnie SLS wysoko w składzie.
Cena za produkt pełnowymiarowy: 250ml/60zł
Nawilżające mydło Masło Shea + Mleko - mój faworyt spośród wszystkich koszyczkowych bestsellerów. 
Pięknie, delikatnie pachnie. Wytwarza kremową pianę, nie wysusza skóry i jest wydajne. 
Byłabym w stanie zapłacić 32zł za 250g, bo bardzo się z nim polubiłam.
Woda toaletowa Pivone Flora - zapach czysto kwiatowy, świeży, kobiecy. Lekki, w sam raz na wiosnę.
Utrzymuje się na skórze ok. 4 godziny. Bardzo przypadł do gustu mojej mamie.
Cena za produkt pełnowymiarowy: 50ml/210zł

Lubicie kosmetyki L'Occitane?

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...