środa, 29 maja 2013

Rossmann na bis

...a wszystko przez Was! 
Pokazujecie na blogach tak wspaniałe zdobycze z  trwającej promocji w Rossmannie, że byłam w nim sumie trzykrotnie. Z listą zakupów nie tylko moich (reklamy w tv robią swoje, więcej chętnych na skorzystanie się znalazło). Panie z obsługi chyba już mnie znają! 
Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy AA Kolagen Źródło Młodości - uwielbiam micele AA. Są delikatne, ogromnie wydajne, nie wysuszają skóry powiek i dobrze zmywają makijaż. Czego chcieć więcej?
Szkoda tylko, że prawdopodobnie wycofano micel AA z mojej ulubionej serii Ultra Odżywianie do skóry bardzo suchej. Lubię AA, aie nadążam za ich zmianami asortymentu. Kompletnie.
W końcu zdecydowałam się na wersję Kolagen Źródło Młodości. Koszt: 8,99zł.
Krem do skóry wrażliwej Alterra - jeden z moich absolutnych ulubieńców! Zimowy wybawca mojej skóry i killer suchych skórek. Głęboko nawilża, wygładza i uspokaja cerę. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Rewelacja za 5,99zł
Pomadki klasyczne BEBE - wyleczyłam się ostatnio z zamiłowania do owocowych pomadek. Aktualnie królują w mojej kosmetyczce i torebce te klasyczne, mocno nawilżające. Pomadki BEBE znam i uwielbiam od dawna. Ślicznie pachną niczym waniliowe, kruche ciasteczka i cudownie regenerują usta.  Teraz w promocji kosztują tylko 3,50zł!
Chyba każda blogerka ma swój egzemplarz pomadki do ust Wibo Eliksir. Każda oprócz mnie! Szybko nadrobiłam zaległości i do koszyka trafił nr 03 czyli soczysta fuksja. Jeszcze jej nie testowałam, ale jestem dobrej myśli! Cena: 5,19zł Żal byłoby się nie skusić.
Mini krem Dove - mały, mieszczący się w dłoni, klasyczny krem Dove będzie jak znalazł do torebki. Mam bardzo suchą skórę i czasami w czasie upałów mam bardzo suche łokcie i kolana. Zatem taki maluszek w torebce będzie jak znalazł! Cena: 1,79zł


Poza promocją -40% na kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy są również inne atrakcje:
Lakier do włosów cienkich nadający objętość Isana - ostatnio poznaję świat produktów do stylizacji. Lepiej późno niż wcale. O lakierach Isana słyszałam sporo dobrego więc postanowiłam zaryzykować za 3,99zł. Co prawda nie wiedziałam, który rodzaj wybrać, swoje odstałam po półką. Zauważyłam, że najchętniej wrzucany do koszyka był jasnoniebieski, więc idąc za tłumem tez go przygarnęłam  A ten lakier wydaje się być stworzony dla moich  cienkich, marzących o objętości włosach!
Jak się nauczę z nim bawić dam znać jak się sprawdził!
Chusteczki samoopalające Sun Ozon - nie ma co się czaić pogoda ostatnio szaleje, a miło mieć ładnie opalone nogi. Jak to zrobić? Ja używam samoopalaczy.
Co prawda z różnymi formami już miałam do czynienia (krem, mleczko, pianka, spray), ale z chusteczkami o dziwo nie. Zatem znowu podjęłam ryzyko, tym razem za 1,79zł/2 sztuki. Zobaczymy czy będę miała opaleniznę rodem z wysp Bahama! 
Płatki bawełniane Lilibe - wrzuciłam do koszyka, bo płatków nigdy mało. Co prawda najlepsze są te z Lidla, ale tym mam nadzieję też nic nie brakuje. Oby, bo to opakowanie 120 szt! Cena 2,7zł.

Wystarczyła Wam jedna wyprawa do Rossmanna, czy zaglądałyście tam częściej w czasie trwania promocji -40% ?

Pamiętajcie, że dziś jest ostatni dzień promocji!

32 komentarze:

  1. Piękny kolor szminki :)A te pomadki Bebe faktycznie bardzo fajnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Eliksiry z Wibo były strasznie przebrane;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie o dziwo wszystkie były ;)

      Usuń
  3. Super zakupy ! ♥
    Szminka ma cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdobycze ;D mam pytanko znasz jakieś dobre pudry mineralne

    OdpowiedzUsuń
  5. ja byłam 2 razy i obiecałam sobie, że już nie pójdę :D
    ciekawi mnie ten krem z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam 2 razy, kupiłam kilka lakierów, kredkę na linie wodną Max Factor i pomadkę Maybelline ;) kurde tego kremu z alterry nie widziałam nigdy, muszę się mu przyjrzeć, myślisz ze będzie dobry do cery tłustej?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy i fajne zdjęcia, niektóre z tych produktów gościły również u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziś drugi raz wpadłam do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne zakupy :D Zaciekawiłaś mnie tym kremem z Alterry chciałam go kiedyś kupić, ale na wizażu opinie nie były zbyt pozytywne. Micele z AA również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień tej pomadki z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaintrygowaly mnie te chusteczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten krem z Alterry i sprawdzał się ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dzisiaj poleciałam jeszcze raz :) ale dobrze, że to już koniec

    OdpowiedzUsuń
  14. mam obecnie te płatki i są okej ;)choć też uważam, że lidlowe nie mają sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do płatków kosmetycznych, to polecam te z biedronki. Też są dobre :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem oryginalna - nie mam ani jednej Wibo Eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swojego pierwszego Eliksirka też kupiłam przy tej promocji i też nr 3 ;) Następnego dnia poleciałam po dwa kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 wizyty w Rossku i ponad stówa w plecy,ale jestem zadowolona :D
    Ty też zrobiłaś fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem chusteczek samoopalających :P
    Ja byłam raz i wydałam mało i jestem z siebie dumna:)) Nie dałam się kusicielskim postom dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zakupy :) też byłam w rossmanie i to nie raz, niestety ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do Rossmanna weszłam tylko raz. Na szczęście dla mojego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wczoraj poszłam po raz drugi. Żeby przypadkiem nie żałować, że nie poszłam znowu :D
    I tym samym wpadły dwa lakiery, dwa kremy do twarzy i maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam dziwne wrażenie, że tylko ja nie mam Wibowego Eliksiru... Może kiedyś nadrobię.
    Przyznaję, że na wyprawach byłam dwóch- jednej zrdoworozsądkowej, czyli po pielęgnację, drugiej już czysto kolorowej. Do trzeciej nie doszło bo na widok tłumów w drogerii zrobiłam w tył zwrot.

    OdpowiedzUsuń
  24. jakbym miała w swoim mieście, nie raz bym tam poszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez chce takie zakupy :)
    zapraszam do mnie http://maxeffect97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  26. Hej moje drogie. Chciałam tylko od siebie powiedzieć, że mój kolega
    Adam Hofman ośmiela się twierdzić, że jestem beztalenciem jeżeli podsumować mój styl. Uważa, że nie mam drygu do robienia makeupu i stylizowania włosów. Wyobrażacie to sobie? Dzięki Tobie i takim wpisom wkrótce pokażę Adasiowi swoje nowe oblicze.

    OdpowiedzUsuń
  27. chusteczki samoopalajace ? Jestem ich bardzo ciekawa !:) chętnie będę zaglądać ;) i zapraszam równiez do siebie ;))

    obserwuje !)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...