piątek, 24 maja 2013

Rossmannowe zakupy, czyli wszystkie drogi prowadzą do Rossmanna

...a przynajmniej powinny, bo do 29 maja czekam tam na nas promocja -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy i do makijażu. 
I ja wybrałam się do Rossmanna uzupełnić braki w kosmetyczce. 
Maybelline Dream Fresh BB to był główny cel mojej wyprawy!
Jest najlepszy na lato - lekki, łatwo się rozprowadza, nie spływa i całkiem nieźle wyrównuje koloryt twarzy. Bardzo go lubię! Zapłaciłam za niego ok 12-13zł
Uwielbiam eyeliner Rimmel Galm' eyes. A że Coty również posiada markę Miss Sporty i ta ma w ofercie eyeliner w identycznym opakowaniu co Rimmel, postanowiłam zaryzykować i wrzucić Studio Lash do koszyka. I nie wiem czy nie będę żałować, bo aplikatorem nie jest pędzelek, a .... gąbkowy patyczek. Zobaczymy co wyjdzie z naszej współpracy, która kosztowała mnie 6zł.
Na pomadki Rimmel Lasting Finish Matte sygnowane nazwiskiem Kate Moss czaiłam się od dawna. Mają śliczne kolory, a matowe wykończenie bardzo mi się podoba. 
Wybrałam odcień 103, czyli piękną, mocno zgaszoną fuksję. Pigmentacja i  konsystencja - bajka! Aż boję się zacząć ją testować, bo czuję, że wrócę do Rossmanna po więcej i zbankrutuje! Jak na razie za tą zapłaciłam 12zł.
Pomadki  Maybelline Hydra Extreme są świetne! Mają cudowną, żelową konsystencję i mocno nawilżają usta. Wybrałam odcień That's Mauvie, czyli idealny do dziennego makijażu zgaszony róż z kroplą fioletu. Cena: 12zł

Wiele dobrego słyszałam o Odżywczym Kremie nawilżającym na dzień Nivea dla cery suchej i wrażliwej.
Dlatego, przy okazji promocji postanowiłam dać mu szansę, zobaczymy jak się będzie sprawował. Cena: 7zł
Do koszyka trafiły także cztery maseczki Ziaja: Regenerująca, Nawilżająca, Anty-stress i Różana. Za każdą zapłaciłam ok.0,9zł.
Nie byłabym sobą, gdybym nie dorzuciła do tego zestawu mojej ulubionej nawilżającej maski Perfecty z sokiem aloesowym. Cena: 1.09zł

W niższej cenie są szampony Alterra - 6,99zł - kupiłam mój ulubiony z papają.

Skorzystałyście z urodzinowej promocji Rossmanna?

36 komentarzy:

  1. będziesz zadowolona z tego MS, ja uwielbiam:) też miałam ochotę na Kaśkę, ale w końcu zrezygnowałam, teraz żałuję i chyba polecę po 102 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo mnie ten patyczek przestraszył :D
      Piękne są te pomadki!

      Usuń
    2. To ja będę czekać na recenzję tego eyelinera :-)) kupiłam wczoraj mój ukochany z Wibo, ale może kiedyś wypróbuję inny.
      I oczywiście wrzuciłaś do koszyka coś z Alterry :-** cała Ty :-D

      Usuń
  2. Ja zaraz się wybieram do Rossmanna na małe zakupy, zobaczymy co z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja też szłam po małe:P Daj znać co kupiłaś ;)

      Usuń
  3. Ja wolę jednak azjatyckie kremy BB ;)
    ale na szminkę od Kate mam ochotę, powiedziałam już Mamie, bo niestety u mnie nie było tego kolory, który chciałam ...

    Ja kupiłam tusz do rzęs Clump Defy, puder z Manhattanu, lakier z burjois, krem podoczy i paletkę z L'Oreala dla Mamy na Dzień Matki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azjatyckich BB nie znam niestety :/
      Pomadki z serii Kate są raczej chodliwe ;)

      Świetne zakupy! :)

      Usuń
  4. Kręciłam się koło tych pomadek i kręciłam. Wyszłam niestety bez szminek. Ale promocja się jeszcze nie skończyła, więc... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe do środy jeszcze daleko :P

      Usuń
  5. Też kupiłam krem BB z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wcześniej skusiłam się na liner z Miss Sporty i niestety bardzo się na nim zawiodłam. Nie przypasował mi ani aplikator ani sam liner.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie na teraz bym chciała coś lekkiego, jakiś krem BB i si ę zastanawiam jaki wziąć :) Myślałam o Under Twenty, ale jeszcze zobacze ;) Też już wczoraj zaliczyłam malutkie zakupy w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale udane zakupy :) ja może dziś lub jutro zajrzę, ale nei mam nic konkretnego na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różana maseczka z Ziaji jest rewelacyjna dla mnie akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię bebika Maybelline :) I pomadki Kate także ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również skusiłam się na 103 z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie, że skorzystałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzystałam i wyszłam zadowolona ;) Miałam ten eyeliner- robi paskudne prześwity :(

    OdpowiedzUsuń
  14. GArść maseczek i szampon Alterra to coś dla mne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wrócę do Rossmanna po jakąś pomadkę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam szminki kate i też oczywiście kupiłam kolejny odcień:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten kremik BB z Maybeline i byłam z niego zadowolona:) Oby i u Ciebie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pomadki Rimmel! :)Sama kupiłam 3 :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten BB, ale nie przypadł mi do gustu, a eyeliner z Rimmel uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam maseczki Ziaja, a kremu BB z Mybelline jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale chętnie to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię ten krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pewnie, że skorzystałam - żal nie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zakupy, też byłam wczoraj i pewnie pójdę jeszcze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja zabawiłam w Rossmannie. Poczyniłam skromne zakupy, ale zawsze.
    Ja mam z tej serii od Kate nr 101 i jest śliczny, polecam- ładny zgaszony róż.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na moje i portfela szczęście u mnie nie ma Rossmannowej promocji :D Same cudowności u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. te odcienie pomadek skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...