piątek, 10 maja 2013

Wiosenne porządki: urodowe, fitnessowe, dietetyczne


Na wiosnę czekałam już od lutego. I nie mogłam się doczekać!
W końcu wiosna przyszła - i co najważniejsze - rozgościła się na całego!
Czas zatem na wiosenne porządki - urodowe, fitnessowe i dietetyczne!
Dieta:
W końcu zaczęły pojawiać się straganiki ze świeżymi warzywami!
I to jest to co mnie ogromnie cieszy! Co prawda są to na razie tzw. nowalijki i daleko im do warzyw z letniego rzutu, ale i tak jestem zadowolona. Bo dużo prościej trzymać się  zdrowego odżywiania,  jedzenia duuużej ilości warzyw i owoców kiedy nie musimy zbytnio kombinować skąd je wziąć. Zatem sezon sałatkowy uważam za otwarty!
Awokado - od niemal pół roku mój ulubiony dodatek...do wszystkiego! Robię z niego pasty do pieczywa i mięs a'la guacamole, sosy do makaronu, smoothie, dodaje do sałatek, lub po prostu kroję je na kanapkę. Jest bardzo zdrowe i rewelacyjnie wpływa na moją suchą skórę!
Najlepsze awokado i chyba najtańsze można kupić w Lidlu,
Zielona herbata zagościła na dobre w mojej diecie, całkowicie wypierając z niej czarną.
Codziennie wypijam jej bardzo duże ilości. Ale tylko liściastej! Polecam szczególnie zielone herbaty Bastek i Oskar; kosztują ok 5zł a są przepyszne!

Uroda:
Filtruje! Nie ma co się oszukiwać - słońce przyspiesza starzenie się skóry. A wiosną słońce z każdym dniem świeci co raz mocniej. Dorzucam więc wysokie filtry do mojej codziennej pielęgnacji. Na twarz SPF 45, na ciało niższy filtr - mam raczej ciemniejszą karnację.
Maseczki. Skóra mojej twarzy na nagły wybuch wiosny zareagowała przesuszeniem, dlatego, żeby jej pomóc maskuję się przynajmniej rz w tygodniu. Moje dwie ulubione maseczki to Ziaja Maska regenerująca i Anty stres oraz mój KWC od lat Perfecta Głęboko nawilżająca z sokiem aloesowym.

Fitness:
Jillian, Jillian, Jillian! Skończyłam ponad miesiąc temu 30 Day Shred, który rewelacyjnie podkręca formę i przygotowuje na pozostałe treningi Jillian Michaels. I oczywiście daje widoczne efekty!
Wczoraj skończyłam podobne nieco, ale jednak troszkę bardziej męczące Ripped in 30, a w poniedziałek startuję z 3 miesięcznym planem treningowym Jill Body Revolution. Już nie mogę się doczekać!
Treningi Jillian trwają tylko 30 minut a potrafią nieźle dać w kość i poprawić kondycję!
Poza tym jej charyzma i sposób motywowania trafia do mnie w 100%. Kiedy wydaje Ci się, że już nie dasz rady - ona nie pozwala Ci przerwać treningu. 
Bieganie to świeża sprawa, bo biegam dopiero od tygodnia, ale bardzo mi się to podoba! Bałam się, że początki będą duuużo cięższe, ale nie jest aż tak źle! Myślę, że głownie dlatego, że całą zimę ćwiczyłam w domu. I co więcej: widzę, że z każdym dniem jest odrobinę lepiej! Poza tym już odczuwam, że bieganie wciąga i chce się biegać dalej, szybciej, dłużej.

A jak wyglądają Wasze wiosenne porządki
Zmieniacie coś na wiosnę?

25 komentarzy:

  1. Lecę dzisiaj do Lidla po awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam tej Neutrogeny, ale na allegro nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie pamiętam gdzie ją kupiłam - albo na allegro, albo na ebayu albo jeszcze gdzie indziej :/

      Usuń
  3. świeże warzywa mmm na to czekałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo lubię maske z perfecty:) tak mnie zmotywowalas,ze zaraz biore sie za mel b:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zielona herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu kupiłam awokado i zupełnie mi nie podeszło. A tak chciałam się z nim zaprzyjaźnić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe każdy ma "swoje smaki"
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Uwielbiam awokado, ale tylko te z biedronki. Jakieś świeższe są i przede wszystkim większe niż w pozostałych marketach. U mnie ostatnio takie jeszcze lekko twardawe wylądowało na pizzy - pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł!
      Te z Biedronki też są ok, ale lepsze jest z Lidla. Tylko w tych dwóch sklepach kupuje awokado :)

      Usuń
  8. ja też wprowadziłam świeże warzywka i owoce do jadłospisu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tadam! Ja dzisiaj zaczynam mój trening fitness- zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! Powodzenia, buziaki :*

      Usuń
  10. Uwielbiam Jillian! :) Właśnie to lubię, że treningi nie są za długie i nie umieram po 10 minutach, a jednak fajnie robią na kondycję i ciało oczywiście ;) Kończ się maturo i wracam do treningów! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oj muszę się wziąć za siebie :D
    dałaś mi motywacji !

    OdpowiedzUsuń
  12. Planuję zacząć biegać, mam nadzieję, że i mnie wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się ucieszyłam na świeże owoce i warzywa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry czas na takie porządki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko tylko nie awokado,blee

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja piję zieloną herbatę z opuncją z tej firmy Bastek- też liściasta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...