piątek, 7 czerwca 2013

Szara mgiełka

...czyli makijaż adekwatny do panującej za oknem pogody - słońce wróć!

Mój dzisiejszy, prosty dzienniak to połączenie jasnopopielatego cienia z delikatnie roztartym czarnym cieniem z paletki Sleek Au Naturel
Wewnętrzny kącik rozświetliłam miksem białego matowego cienia i jasnej perły również z tej paletki. Do tego cielista kredka na lini wodnej, czarna kreska oraz wytuszowane rzęsy.

Muszę przyznać, że sa to moje "szare debiuty"! Zwykle trzymam się w dziennym makijażu oczu brązów, beży, złota itp.

Użyte kosmetyki:

Lubicie szary makijaż oczu?

13 komentarzy:

  1. Śliiicznyy. Chyba muszę przestać się zastanawiać nad tą paletką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczy makijaż, kolory w paletce idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy szary makijaż! ;-)

    Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż :) Jesteś zadowolona z tego tuszu?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie codzienne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Mam tę paletkę i jutro będę papugować ;D Będzie w sam raz do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uffff a u mnie upał :) Makijaż oczka podoba mi się bardzo i chętnie bym go odtworzyła, bo lubię szarości, ale chyba nie mam takowej w zbiorze hmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że paletki mają teraz wyższą cenę. : / Śliczny ten makijaż. : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie i widzę, że mogę coś podobnego zmalować, bo mam tę paletkę. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...