środa, 19 czerwca 2013

Urodzinowy ShinyBox: Czerwiec 2013

Czerwcowy ShinyBox jest pudełkiem jubileuszowym! ShinyBox kończy w tym miesiącu rok!

Byłam bardzo ciekawa co znajdzie się w tym szczególnym pudełku. Przede wszystkim dlatego też, że jest to moje pierwsze pudełko.
Owinięte w różową i białą bibułę kosmetyki znajdują się w uroczym pastelowo-różowym pudełku z kolorowymi paskami na bokach. 

A pudełko skrywa:
Green Pharmacy Peeling solny Drzewo herbaciane i Zielona glinka 16zł/300ml - bardzo ucieszyłam się widząc ten peeling w pudełku! Po pierwsze uwielbiam tego typu kosmetyki (chociaż nadal moim numerem jeden jest domowy kawowy), a po drugie scrub'y od Green Pharmacy kuszą mnie od dawna. Już nie mogę doczekać się pierwszego użycia! Pachnie pięknie - bardzo przypomina perfumy CK The One -  zresztą jak większość produktów Green Pharmacy. Dziś pierwsze testowanie!
KMS California Hair Play 87zł/250ml - nigdy nie miałam okazji używać suchych szamponów dlatego miło było znaleźć w ShinyBoxie odświeżający spray do włosów KMS California. Słyszałam, że ta firma ma genialne produkty do włosów, dlatego jestem bardzo ciekawa jak u mnie się sprawdzi.
Paese Manifesto Pomadka w płynie 905 17,90zł/6ml - urocze opakowanie w kropki kryje kolor trafiony (w moim przypadku) w 10! Idealny na lato odcień czerwono-koralowy. Kolor super, zobaczymy jak spisze się na ustach.
Organique SPA & Wellness Krem do stóp odświeżająco-nawilżający Hydramax Tymianek & Szałwia 27zł/75ml  - kremów dla moich suchych stóp nigdy dosyć! Bardzo chętnie go przetestuję. Jego chłodząco-nawilżająco-odświeżające działanie będzie idealne na lato. 
Maska Dermo pHarma + Maska-kompres dla skóry trądzikowej 6,99zł/21g - niestety, jedyny w pudełku produkt nietrafiony-jestem właścicielką bardzo suchej i wrażliwiej skóry. Zawiera dużo naturalnych ekstraktów. Szkoda, że nie trafiła do mnie inna wersja,
I jako prezent do pudełka dołączony jest zestaw pilnika i polerek do paznokci w firmowej oprawie. Dla mnie jest to bardzo przydatny gadżet do torebki. W sam raz na paznokciowe wypadki.

Jak oceniam urodzinowe pudełko ShinyBox?
Jestem zadowolona! Cztery na pięć kosmetyków trafiło w 100% w mój gust i ... w moje aktualne potrzeby. Cieszę się również dlatego, że żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji wcześniej używać. A ja lubię nowości! Już dziś rozpoczynam testowanie. Szkoda tylko, że nie przetestuję maski.

Jak podoba Wam się czerwcowy, jubileuszowy ShinyBox?
Który kosmetyk wpadł Wam w oko?

5 komentarzy:

  1. Też dostałam tą wersję kolorystyczną błyszczyka, jest piękny! Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie nałożyła go od razu na usta, bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem sto lat życzyć wypada! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę dzisiaj wysyp postów o tych pudełkach :) Nie wiem dlaczego ale w ogóle mnie nie kuszą i ta zawartość wydaje mi się mocno przeciętna. Ale ja już chyba rozbestwiona jestem kosmetycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne pudełko w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyjątkowo fajne, i to mydło mnie korci

    taguję Cię do zrobienia travel tagu http://rockisnext.blogspot.com/2013/06/travel-tag.html :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...