poniedziałek, 17 czerwca 2013

Wibo Eliksir 03, czyli usta w kolorze soczystej fuksji

Pomadka w kolorze mocnego, gorącego różu chodziła za mną już od dawna, więc gdy pojawiła się legendarna już promocja -40% na wszystkie kosmetyki do makijażu w Rossmannie, postanowiłam w końcu jakąś szminkę w tym energetycznym kolorze wrzucić do koszyka.
A że niemal każda blogerka zakupiła pomadki Wibo Eliksir, które w czasie trwania tej promocji kosztowały...5,19zł, postanowiłam wybrać fuksję z tej serii, czyli nr 3.
Opakowanie to niewątpliwie największy minus tego produktu: kwadratoweplastikowe w odcieniach brudnej bieli i perłowego różu. Ale to jednak nie to mnie najbardziej zawiodło. Chodzi mi głównie o to, że szminka nie zamyka się dostatecznie szczelnie i wrzucenie jej samopas do torebki może być ryzykowne. Poza tym, opakowanie zamyka się niczym para puzzli: pasują do siebie w konkretnym ułożeniu. Nie raz gdy się spieszyłam, nie trafiłam za pierwszym razem i musiałam poprawiać.

I chyba tyle jeżeli chodzi o duże minusy Eliksirka od Wibo.
Pomadka ma cudowną żelowo-kremową konsystencję. Rozprowadza się świetnie, sunie gładko po ustach. Nie jest mocno napigmentowana, ale to wina konsystencji. 
Nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust - wręcz je pielęgnuje i nawilża.
Malutki minus za trwałość, ale to znowu "wina" żelowo-kremowej konsystencji.
Pomadka w odcieniu 3 to soczysta, ale niejaskrawa fuksja, lekko błyszcząca. Ideał na lato! Można poprzez nakładanie jej na usta, stopniować nasycenie koloru.
Kolor wiernie oddaje swatch na dłoni. 
Kolor na ustach ciężko było w 100% uchwycić, właśnie przez lekki połysk, który na zdjęciach go nieco rozjaśniał. 

Podsumowując: Polecam! Polubiłam się z nią. Świetna pomadka w dobrej cenie. Ma rewelacyjną konsystencję, nie wysusza, wręcz nawilża usta. Jedyny duży minus stanowi opakowanie, a malutki - trwałość. Naprawdę warto zwrócić na nią uwagę!

Lubicie Eliksiry od Wibo?
Jak podoba Wam się ta fuksja?

31 komentarzy:

  1. piękny kolorek. muszę sobie kupić szminki wibo. widziałam paletę. cudowne odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - paleta kolorów jest świetna!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza od Wibo, o ile się nie mylę, ale bardzo mi pasuje :)

      Usuń
  3. Mam tę szminkę w odcieniach 03 i 06. Ładne kolory to raz, dwa, że nie przesusza usta, wyglądają one tak soczyście.
    Zapraszam Cie także na mojego raczkującego bloga koloretti@blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. miało być koloretti.blogspot.fi oczywiście

      Usuń
  4. Mam tę pomadkę i bardzo lubię :) PS. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale nie widzę żadnego zdjęcia oprócz pierwszego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wyświetlają się wszystkie, ale sprawdzę to :) Dziękuję za cynk :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Hehe moja kolekcja chyba też się powiększy! Spodobała mi się jeszcze koralowa <3

      Usuń
  6. Mam jedną i uwielbiam! :) A co do opakowania to też nie raz jak się spieszę zdarza mi się wtykać i wtykać a tu nie pasuje....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny odcień wybrałaś! Ja na razie posiadam delikatne kolorki, czyli 5 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny kolorek! Muszę się wreszcie skusić na te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nie wzięłam akurat tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, mi podobają si e odcienie od 02 do 07 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą moje - a co! raz się żyje :D

      Usuń
  11. Naprawdę prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, kupiłam podobną Color Whisper :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem wielką fanką tych pomadek :) Wiele razy mówiłam o nich na kanale i polecałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w kolorze pomadki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pomadki wibo i najbardziej polubilam kolor koralowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nadal uważam, że są średnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie testowałam jeszcze Wibo, ale kolor cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka ładna, bardzo lubię takie błyszczykowate pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te pomadki, mam dwie w numerkach 01 i 07 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To był mój pierwszy Eliskir i przepadłam na jego punkcie ;) Nie wiem jak udało Ci się uchwycić jej kolor-gratuluję, mi wychodzi na zdjęciach bladoróżowa :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog i świetne posty! <3 świetnie czyta się Twoje recenzje!
    Będziemy tu często zaglądać!
    Zapraszamy również do polubienia nas na Facebook - MUA Make Up Academy Polska - już wkrótce nasza marka zawita na polski rynek!
    Zapraszamy do wspólnego odliczania i brania udziału w wielu konkursach, które dla Was szykujemy :)
    z pozdrowieniami MUA Polska

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...