wtorek, 4 czerwca 2013

Zorganizuj się! Czyli o niedrogim domku dla pędzli i kredek

Lubię prosty styl Ikei.

Często w niej bywam i przynoszę do domu jakieś drobiazgi; najczęściej są to rzeczy do kuchni, ale zdarzają się też inne, typowo dekoracyjne.

Jakiś czas temu w oko wpadł mi świecznik Skurar:

Ogromnie mi się spodobał! 
Na początku myślałam, że jest to mniejsza i bardziej ażurowa wersja osłonki doniczki Skurar, która od zawsze mi się podobała, ale się pomyliłam. 
Jednak nie miało to większego znaczenia, bo miałam dla tego uroczego świecznika zupełnie inne przeznaczenie!

A mianowicie, stał się domkiem dla moich pędzli, kredek, korektorów  i liptintów!
Spełnia się w tej roli doskonale  i świetnie się prezentuje.
Co ważne ma odpowiednie wymiary: wysokość i średnicę przez co wygodnie sięga się po pędzle, kredki itp.
A ażurowy wzór, można wykorzystać jako stojak na kolczyki.

Oczywiście, sprawdziłam też jak ten świecznik spełnia się w roli wyznaczonej mu przez producenta:
I również jestem bardzo zadowolona; wygląda bardzo dekoracyjnie oraz zapewnia ciepłe, nastrojowe światło.


Na pewno kupię "do pary" wspomniane wcześniej osłonki na doniczki z tej serii dla moich storczyków. 
Będą się rewelacyjnie razem komponować. 
Mam też nadzieję, że seria Skurar będzie nadal się rozrastać!

31 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda :) Muszę się zaopatrzyć tylko do łazienki niezbyt będzie mi pasować ... Hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten pojemnik ;) I może pełnić różne funkcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł :) i na pędzle i jako świecznik wygląda bosko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pędzle mają ten sam domek, pięknie się prezentują na toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda :) chyba moje pędzle chciałyby taki domek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie to wygląda i bardzo dobry pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł!:) jako swiecznik wyglada rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, też mi sie to podoba od dawna ale u mnie nie ma nigdzie IKEI :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie powiedziałabym że jest to świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio go oglądała i też się nad nim zastanawiałam, jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kupić ale nigdzie nie moge go znalezc w swoejej ikei

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedługo planuję wizytę w Ikei i na liście jakiś czas temu zapisałam właśnie ten świecznik i też planowałam go na pędzle :D też chcę kupić osłonę na doniczkę i małą okrągłą podstawkę pod świeczki. Ta seria jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam bardzo podobny pojemnik na pędzle, również z Ikei, ale to jest osłonka na doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten świecznik jest piękny :O Też chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna osłonka, zawsze ubolewam nad tym, że w pobliżu nie mam ikei

    OdpowiedzUsuń
  16. będę musiała się zaopatrzyć w parę sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda super - i jako świecznik, i jako "etui" na pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby u mnie był Ikea to brałabym:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go w planach, jak się wybiorę do Ikei, bo niestety w moim mieście jej nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja korzystam z doniczki z tej serii :P Ale na świecznik też się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio miałem je kupić, w końcu odłożyłam, ale w sobotę wybieram się jeszcze raz więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki organizer stanowi ozdobę toaletki:) W zeszłym roku upolowałam podobny gadżet w Kauflandzie. Obecnie przechowuję w nim pędzle. Czasem za kilka złotych można nabyć prawdziwą perełkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie te pojemniczki są wszędzie:) Trzymam w nich pędzle, długopisy i inne bibeloty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny pomysł :-) muszę się wybrać do krakowskiej Ikei, ale tak okropnie mi nie po drodze :-P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł ! Będę musiała zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak ja wam zazdroszcze tego sklepu :/ niestety mam strasznie daleko :/ a nie ktore rzeczy sa naprawde fajne :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Praktyczny i elegancki...Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...