piątek, 26 lipca 2013

Bell Air Flow Lotus Efffect

...czyli mój lakierowy ulubieniec z Biedronki.

Kupiłam go przy okazji tygodnia urody i żałuję, że wzięłam tylko jeden odcień (był jeszcze jeden, przepiękny w kolorze czerwonego wina), bo bardzo się z nim polubiłam.
Bell Air Flow jest lakierem z serii tych przepuszczających powietrze. Nie wiem ile w tym prawdy, ale ja w każdym razie jakoś specjalnie tego nie odczułam. Zachowuje się jak klasyczny lakier.

Nakłada się go łatwo, nie smuży, szybko wysycha. Potrzeba trzech warstw dla otrzymania idealnego efektu. Ma ładny połysk i na paznokciach wytrzymuje ok 4 dni.

Kolor to mocny, lekko neonowy, soczysty róż. Nie mam pojęcia jak nazywa się ten odcień - wyrzuciłam kartonik. 

Jak się Wam podoba ten lakier Bell?

10 komentarzy:

  1. Lubie takie kolory :)
    Ja skusiłam się na wersję fioletową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny!! Ja mam naturalną wersję różu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie różowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, mam praktycznie wszystko z Bell a lakierów nie mam ;D zawsze zwlekam i mówię sobie.. kupię później, no i później nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor niezbyt w moim stylu, ale ciekawi mnie to "oddychanie".

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze świetnie się czuję w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolor ! Lubię takie, jak tylko mam wolne od pracy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...