piątek, 5 lipca 2013

I Love Dove!

Uwielbiam kosmetyki Dove
Dlatego ostrzegam - ten post będzie pełny ochów i achów na temat kosmetyków tej firmy.

Z każdym kosmetykiem z Dove, który miałam okazję używać bardzo się polubiłam. Były to głównie kosmetyki do pielęgnacji skóry - kosmetyków do włosów z tej firmy nigdy nie stosowałam.

Dlatego też promocja Dove w Rossmannie: 3+1 gratis była wręcz stworzona dla mnie.

Oto co wpadło do koszyka:
Dove Intensive Nourishment Body Lotion - czyli mój ukochany balsam do skóry bardzo suchej. Nie znam lepszego, a przyznaję, że przerobiłam ich wiele na mojej sucharkowej skórze. Ma świetną, lekko kremową konsystencję, ślicznie pachnie, jest wydajny, a przede wszystkim - mocno nawilża i wygładza skórę. Jestem nim oczarowana i jest to już moja 5 butelka 400ml! Cena bez promocji: 19,99zł. Gorąco polecam!
Dove Summer Glow Nourishing Lotion - z tym balsamem brązującym do ciemnej karnacji miałam do czynienia kilka lat temu. Staram się nie opalać, ale lubię mieć lekko przyciemnioną skórę, szczególnie latem.  Zwykle używam klasycznego samoopalacza w formie mleczka, chusteczek i pianki.  Ale ostatnio mam ochotę na coś delikatniejszego. 
Dlatego postanowiłam wrócić do Summer Glow i sprawdzić, czy nadal się lubimy. Balsam akurat był w promocji 9,99zł/250ml. 
Dove Purely Pampering Shower Gel Coconut Milk & Jasmine Petals - och, uwielbiam żele pod prysznic Dove! Szczególnie te w formie bogatego, kremowego musu, ale te tradycyjne również bardzo lubię. Zwykle kupuję wersję klasyczną, niebieską lub o zapachu hibiskusa i migdałów, jednak tym razem zdecydowałam się na kokos i płatki jaśminu z linii Purely Pampering. I kokos i jaśmin uwielbiam, więc sądzę, że się nie zawiodę. Cena 8zł/500ml! I znowu: gorąco polecam.
Dove Original Antyperspirant w sztyfcie - czyli mój gratis. Ok 2-3 miesiące temu przerzuciłam się z antyperspirantów w formie spray'u na te w formie sztyftu. Zwykle kupowałam spray'e z Dove i Nivea, więc postanowiłam coś z ich oferty wybrać dla siebie. Padło na Dove. I nie żałuję! Jest to chyba najlepszy antyperspirant z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Świetnie chroni, pachnie świeżo przez cały dzień, nie kłóci się z zapachem perfum, ma świetną, niemazistą konsystencję. Jak dla mnie rewelacja. Cena w promocji 6,99zł.

Lubicie Dove?
A może Wy też macie jakąś markę kosmetyków, które nigdy Was nie zawodzą?

13 komentarzy:

  1. Ja również kocham Dove. Jeszcze zanim podjęłam współpracę z tą marką kupowałam ich produkty non stop. Nigdy mnie nie zawodziły a ja miałam ich w łazience najwięcej. Dziś jest jeszcze lepiej, bo dzięki funkcji ambasadorki poznałam wiele rewelacyjnych kosmetyków, o których wcześniej nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię, mam ten balsam do bardzo suchej skóry

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię Dove...mnie jednak nigdy nie zawiodła pospolita NIVEA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja kiedyś zraziłam się do szamponu Dove i teraz boje się cokolwiek kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie miałam żadnego kosmetyku z Dove, może to jest dobry pretekst ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na ten żel kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś rozważałam tę promocję w rossmannie, ale chyba wrócę i się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Dove, szczególnie ich kosmetyki pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Także lubię Dove, balsam Summer Glow uwielbiam, antyperspirantów nigdy nie próbowałam - muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dove i Nivea :) Zdecydowanie najlepszeee :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wielbię Dove tak samo jak Ty,i to od wielu lat :) mydełka w kostce,mleczka i kremy do ciała,dezodoranty,żele pod prysznic :) balsam summer glow dziś koleżanka mi polecała więc pewnie po weekendzie znowu będę w Rossmannie (a już skorzystałam raz z promocji 3_1) :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...