piątek, 19 lipca 2013

Jantar?

Tak, Jantar! Przyszła pora na mnie!

Zawsze miałam zadatki na włosomaniaczkę - mam lekkiego hopla na pkt moich włosów, szczególnie w kwestii pielęgnacji - uważam na składy kosmetyków (unikam przede wszystkim SLSów!)

Z wcierkami miałam już pewien epizod - używałam Capitavit z Herbapolu, ale niestety pomimo efektów, męczący, ziołowy zapach zniechęcił mnie skutecznie do stosowania.

Mam cienkie włosy ze skłonnością do wypadania. Potrzebuję czegoś co to wypadnie ograniczy i pobudzi nowe włoski do wzrostu.
Po przeczytaniu opinii na temat Odżywki do włosów i skóry głowy Jantar od Farmony stwierdziłam, że warto spróbować. Na wizażowym KWC ma niemal same pozytywne opinie.
W opisie producenta zawiera się to czego oczekuję od tej wcierki: hamuje wypadanie włosów, stymuluje ich wzrost i  odżywianie. I o to chodzi!
Niestety, opakowanie odżywki Jantar (szklana butelka a'la kultowy Amol) ogranicza możliwości jej aplikacji na skórę głowy. Stąd moje pytanie do Was, Włosomaniaczki:
Co lepsze: buteleczka w stylu wody utlenionej z małym dzióbkiem czy atomizer?
Teoretycznie chyba lepszy będzie pojemniczek z dzióbkiem, który będzie nadawał się idealnie do aplikacji na skórę głowy. Ale jak jest w praktyce w przypadku odżywki Jantar?

Pędzę przeszukać Wasze blogi w poszukiwaniu jantarowych inspiracji.

Jeżeli macie jakieś rady odnośnie tej wcierki od Farmony, albo może znacie inne, lepsze - proszę, podzielcie się koniecznie tą wiedzą w komentarzach!

24 komentarze:

  1. Kupowałam Jantar chyba 4 razy, za każdym razem dla kogoś, a jak za piątym razem kupiłam dla siebie to koleżanka mi go zabrała ;P
    Jeszcze nie miałam okazji, ale jakąś wcierkę mogłabym uskutecznić, bo różne dawały zawsze jakieś tam efekty, a teraz na pół roku zaprzestałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam atomizer:) Właśnie w taki sposób zaaplikowałam z 4 butelki Jantaru na głowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam go przez.. w sumie 6 tyg. i przyspieszył mi aż o 0,5cm :D totalna klapa w moim przypadku :D

    no i ja robilam tak, że wylewałam troszeczkę do jakiegoś pojemniczka, maczałam palce i tak wcierałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wcierałam Capitavit :)

      A pojawiły się jakieś baby hair? :>

      Usuń
  4. A mi bylo wygodnie aplikowac prosto z butelki:)... robilam sobie mini przedzialki na glowie jak przy farbowaniu i w te przedzialki wkrapialam wcierke i wcieralam. Jednak z Jantaru bylam zadowolona tylko podczas okresu w ktorym go stosowalam. Kiedy przestalam produktu uywać to wszystko powróciło niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też polecam atomizer - szybciej i też dokładnie. Dziubki i pipetki sprawdzają się lepiej przy olejach do skalpu (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam Jantar i przelałam go do butelki z atomizerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli atomizer najlepszy! :D Dzięki :*

      Usuń
  7. Ja aplikowałam prosto z butelki. Kurczę zużyłam już praktycznie całą butelkę i nie widzę specjalnie efektów:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził :/ Zobaczymy czy u mnie coś pomoże...

      Usuń
  8. Jantar mi nie przypasował ... a na początek kupiłam dwie butelki bo myślałam, że to będzie wielkie zbawienie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, ja zaczynam od jednej butelki, żeby sprawdzić co i jak :P

      Usuń
  9. Pisałam o nim u siebie na blogu: http://coraz-mniej.blogspot.dk/2013/06/58-jantar-czyli-cud-miod-i-orzeszki-dla.html

    i mój sposób to wylanie do miseczki i rozprowadzanie za pomocą opuszków palców, nakładasz ile chcesz i masujesz skórę głowy co dodatkowo stymuluje cebulki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki! Zajrzę do Ciebie :*

      Usuń
  10. Nie skuszę się na niego,bo jak widac u Was dziewczyny większości się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kończę swoją pierwszą buteleczkę tej wcierki i kupię następną ;) Zawartość przelałam do buteleczki z atomizerem.

    OdpowiedzUsuń
  12. capitavit stosowałam 2 miesiące, jednak pomimo spektakularnego efektu na początku, doprowadził mnie do szybszego przetłuszczania się włosów ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Capitavit też się sprawdził, ale ten zapach był nie do zniesienia po dłuższym stosowaniu :/

      Usuń
  13. Atomizer ! Dzielisz włosy na pasma, spryskujesz przedziałki i wmasowujesz, nic prostszego :) Na mnie na szczęście Jantar działa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jedną butelkę zużyłam prosto z oryginalnego opakowania, ale nad tym drugim muszę pomyśleć, bo przy końcówce dostawałam szału podczas aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...