czwartek, 11 lipca 2013

Paese Pomadka w płynie Manifesto #905 czyli usta w energetycznym, letnim kolorze

W czerwcowym ShinyBoxie trafiła do mnie również pomadka w płynie Paese Manifesto nr 905.

Ogromnie ucieszyłam się z kilku powodów: po pierwsze o produktach do ust Paese słyszałam dużo dobrego (szczególnie o linii Milky Lips), mam puder z tej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona, no i po trzecie udało mi się i trafił do mnie mój ulubiony kolor pomadki na lato - koral!
Pomadka zamknięta jest w plastikowej, kanciastej fiolce  z typowym dla błyszczyków włochatym aplikatorem. Czarna zakrętka upstrzona jest uroczymi kropkami.
Opakowanie jest wygodne, pomadka nie wylewa się w torebce, a nakładanie pomadki aplikatorem nie sprawia żadnych problemów. Łatwo się nim manewruje. 
Manifesto #905 to mocny, energetyczny koral z przewagą czerwieni, idealny na lato. Bajecznie komponuje się z lekko opaloną skórą! Swatch na dłoni bardzo dobrze oddaje rzeczywisty kolor pomadki.

Szminka jest bardzo dobrze napigmentowana i ma nieco gęstszą niż klasyczny błyszczyk konsystencję, ale nie przeszkadza to w aplikacji.  Pachnie lekko owocowo i na ustach daje efekt łączący w sobie pomadkę i błyszczyk. Nie wysusza.
Manifesto nawet w czasie upałów nie spływa z ust i jest bardzo trwała; jakby zastygała na ustach! Właściwie,  to jestem miło zaskoczona jej długotrwałością! Wytrzymuje bez żadnych poprawek kilka godzin. 
Podsumowując: Jestem na tak! Wielkie i miłe zaskoczenie. Nie spodziewałam się aż tak dobrego produktu. Jedyny minus dla mnie to dostępność kosmetyków Paese.

Znacie kosmetyki Paese? 
A może macie ulubieńców z tej firmy?

21 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych kosmetykach, ale nie używałam.:) Ta pomadka daje bardzo ładny efekt na ustach!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam ją w zeszły piątek ale w kolorze takiej pięknej lawendy. jestem w niej zakochana

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie kolory, nic tej marki jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy się nią zachwycają a tak długo nie doceniali Paese :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jeszcze jakiś czas temu ciężko było trafić na ich stoisko. Ale zauważyłam, że jest ich co raz więcej!

      Usuń
    2. To prawda ,nie jest łatwo ich znaleźć ;]

      Usuń
  5. Dla mnie ten kolorek jest niestety zbyt intensywny...

    OdpowiedzUsuń
  6. mój kolor totalnie nie przypadł mi do gustu, a szkoda, bo właściwości ma świetne ;<

    masz piękne usta !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pigmentacja i ten błyszczący efekt :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam puder tej firmy i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam same pozytywy o tym produkcie i mam chęć spróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej firmie jest ogrom pozytywnych opinii jednak po tym jak testowałam podkład tak mnie uczulił,że od tamtego czasu omijam ją szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam numer 901 - czyli jasny róż :)
    I też bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pięknie na ustach :-)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna pigmentacja,ładny kolor i efekt na ustach:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...