poniedziałek, 15 lipca 2013

Pure Ice Dreamy - tęczowy bling bling!

Wstyd mi!

W grudniu pokazałam Wam zapowiedź nowego lakieru Pure Ice Dreamy z milionem roziskrzonych drobinek zatopionych w różowej bazie, obiecując, że lada chwila pokaże jak prezentuje się na paznokciach.
I nie wiem czy to szaleństwo świąteczne, czy coś innego, ale zupełnie o tym zapomniałam. Wyciągnęłam go z mojej lakierowej kolekcji i pędzę z recenzją.

Podobno lepiej późno niż wcale.
Pure Ice w odcieniu Dreamy to tak jak wspominałam: morze kolorowych, roziskrzonych drobinek zatopionych w różowej bazie.
Lakier niestety nie jest dostępny w Polsce, do mnie trafił przy okazji zakupów internetowych.
Używam go tylko w duecie z innym lakierem  - kolorystycznie zbliżonym do niego i lepiej kryjącym (najczęściej Wibo z kolekcji różanej). A to tylko dlatego, że Dreamy ma żelkowe wykończenie i słabo kryje, więc moim zdaniem nadaje się bardziej jako top niż samodzielny lakier.
Dreamy jest też dodatkowo dosyć kapryśnym lakierem i trzeba długo czekać aż wyschnie i nakładać go w rozsądnej ilości. Niestety, aby uzyskać błyszczącą taflę bez chropowatych drobinek trzeba całość na paznokciach pokryć jeszcze bezbarwnym lakierem lub topem. Trwałość: 3 dni.

Jest z nim sporo zachodu, ale efekt jest zachwycający! Zbieram sporo komplementów nosząc go na paznokciach, bo mieni się niesamowicie.


Jak podoba Wam się Pure Ice Dreamy?

8 komentarzy:

  1. soczyste, iskrzące śliczności pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, a ja właśnie jestem ciekawa jak wyglądałby solo!
    w takim połączeniu fajnie się mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, w buteleczce mi się podoba, na pazurkach już mniej ;) Dziwna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. trójwymiarowy efekt - to jest to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się nie podoba taki efekt :) czerwony lakier bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczyste,wyraziste paznokcie,takie jak lubię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...