poniedziałek, 22 lipca 2013

Rimmel Lasting Finish Matte Lipstick by Kate Moss # 103 - mój aktualny numer 1!

Od zawsze szukam szminki - ideału.
Czyli takiej pomadki, która idealnie pasuje kolorem do mojej cery, jest trwała i kremowa. Po wielu próbach chyba ją znalazłam! 
Przy okazji słynnej promocji Rossmanna na kosmetyki do makijażu, kupiłam matową pomadkę Rimmel z serii sygnowanej nazwiskiem Kate Moss. Niemal wszystkie kolory mnie zauroczyły, ale wybrałam numer 103.
Pomadka zamknięta jest w czerwonym opakowaniu z autografem (?) modelki  i uroczym serduszkiem.
Bardzo mi się podoba, jest wygodne i bezpiecznie można je nosić w torebce.
Pomadka ma kremową konsystencję, rewelacyjnie się rozprowadza, lekko sunie po ustach. Jest bardzo dobrze napigmentowana. Mimo matowego wykończenia nie wysusza ust, ale jeżeli mamy tzw. suche skórki - niestety ona je tylko podkreśli.
Na ustach utrzymuje się bardzo długo - kilka godzin bez poprawek! Jest to chyba najtrwalsza szminka z jaką miałam do czynienia!

Kolor 103 to róż, coś a'la mocno zgaszona fuksja (swatch na dłoni oddaję bardzo dobrze jej odcień). Dla mnie i mojej karnacji - rewelacja. 
Jak już wspominałam, pomadka ma matowe wykończenie co ogromnie mi się podoba! Nieskromnie przyznam, że zbieram mnóstwo miły komentarzy nosząc ją na ustach.

Niestety, zdjęcie ust oddaje może 5% piękna tej pomadki! Światło szaleje :/
Podsumowując: Kocham tą pomadkę! Za kolor, konsystencję, efekt na ustach i trwałość. Na pewno przy okazji kolejnych promocji w Rossmannie, kupię kolejny egzemplarz. Na zapas. Bo niestety wszystkie kosmetyki, w których się zakochałam znikały z półek bez ostrzeżenia.

31 komentarzy:

  1. cudowny odcień! ale na twoich ustach każdy wygląda wystrzałowo ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolor, i matowe wykończenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To matowe wykończenie jest rewelacyjne!

      Usuń
  3. Lubuję się w takich odcieniach :) Z Rimmel bardzo lubię Airy Fairy i Asia, może jak je skończę zafunduję sobie pomadkę Kate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Airy Fairy i Asie, ale ta jak dla mnie jest o niebo lepsza :>

      Usuń
  4. Moim zadaniem wygląda dużo lepiej niz 103

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta pomadka :)
    Miałam na nią ochotę, ale zdałam sobie sprawę, że mam za dużo pomadek, a za rzadko ich używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam 2 pomadki z tej serii i też je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widze, ze daje strasznie naturalny efekt! ja miałam z Rimmela krwistą czerwień, którą wykończyłam w półtora miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pomadki Rimmel :) Z matowych mam 104 i 105, bardzo uniwersalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjrzę się bliżej 104 i 105 :)

      Usuń
  9. pomadki rimmel są świetne a ten kolor ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak pomadki Rimmel są rewelacyjne :)

      Usuń
  10. piękna jest, może jesienią się w końcu na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedną pomadkę od Kate i użyłam jej może z 5 razy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą masz? Tez z matowej serii? :)

      Usuń
  12. Uwielbiam serie tych pomadek, zakochałam się jednak w czerwieni ;) make up blog Monystic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowa czerwień musi być przepiękna!

      Usuń
  13. śliczny kolor,mnie ostatnio spodobała się szminka Bobbi Brown Sheer Lip Color:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...