środa, 17 lipca 2013

ShinyBox Lipiec 2013: Ciesz się latem z ShinyBox

Jeszcze gorący, nowy lipcowy ShinyBox przed chwilą przyniesiony przez kuriera!
Co w tym miesiącu się w nim kryje?
W tym miesiącu w pudełku znalazło się osiem kosmetyków w tym 4 pełnowymiarowe kolorowe.

Produkty pochodzą od czterech firm. Z każdej marki znajdziemy po parze kosmetyków:
Zestaw L'Occitane:
Mleczko do ciała i żel pod prysznic Werbena - żel miałam juz okazję testować, dlatego bardzo jestem ciekawa jak balsam z tej serii się sprawdzi na mojej skórze. Zapach werbeny - orzeźwiający ideał na upały!
Zestaw Uriage:
Woda termalna  i  Krem do mycia twarzy i ciała- obu kosmetyków jestem bardzo ciekawa, bo słyszałam o nich wiele dobrego! Najbardziej ucieszyła ma woda termalna - rozmiar w sam raz do torebki. Krem do mycia ma malutką pojemność - zużyję go tylko do mycia twarzy. 
Zestaw Grashka, czyli coś, co trafiło w mój gust w 100%!
Baza pod cienie i do ust oraz Perłowy cień do powiek - zobaczymy czy baza Grashka pobije moją ulubioną baze Cashmere z Dax Cosmetics. Cień ma miedziano - brązowy kolor czyli taki, lubię stosować latem w załamaniu powieki.
Specjalnym prezentem w lipcowym ShinyBoxie był duet od Wibo:
Lakier Extreme Nails i Cienie do powiek z jedwabiem - lakier ma świetny jasnoróżowy kolor z kroplą brzoskwini. Natomiast kolor cieni to zupełnie nie moja bajka. O ile granat zdarza mi się używać, to błękitu na moich powiekach nigdy nie było. I chyba nie będzie, bo jakoś ten kolor do mnie nie przemawia.


W lipcowym pudełku najbardziej ucieszył mnie zestaw Uriage, a szczególnie woda termalna, lakier Wibo i kosmetyki Grashka. 

Jak podoba Wam się lipcowy ShinyBox?

8 komentarzy:

  1. Jestem w szoku shinybox się wyrabia :D Jest jeszcze jakaś możliwość załapania się na to pudełko? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zajrzyj tu: http://shinybox.pl/index/offer :)

      Usuń
  2. ładny lakier:D ale cienie wibo faktycznie kolorystycznie lipa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zachwyciła mnie zawartość, jedynie Uriage ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie super zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zachwycił kolor lakieru :) Cudowny!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle zastanawiam się nad inwestycją w pudełeczka Shiny ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...