czwartek, 1 sierpnia 2013

Co nowego? Czyli Boże Narodzenie w środku lata

Pewnie pomyślicie - pfff ona oszalała! Jakie Boże Narodzenie w sierpniu?!
Spokojnie, nie oszalałam, ale mam co najmniej trzy powody, żeby czuć się jak w czasie Świąt!

Dwa z nich znalazłam w Rossmannie:
Pierwszy z nich to balsam Dove (wiem, wiem znowu):
Linię zapachową Dove Purely Pampering Shea Butter & Warm Vanilla uwielbiam! Jest idealna na chłodniejsze dni: jesień, zimę, ale dla mnie w lecie też jest w sam raz. Pewnie dlatego, że jestem ogromną fanką wanilii!
Niestety, od kilku miesięcy nie mogę znaleźć nic z tej serii poza mydłem. Już zwątpiłam w to, że będzie mi dane skompletować przed zimą cały zestaw: mleczko, żel, krem do rąk, masło do ciała, gdy natknęłam się w Rossmannie na promocję dużych balsamów do ciała Dove. I wśród nich stał na półce mój ulubiony: Shea Butter & Warm Vanilla! Ostatni! Szybciutko wrzuciłam go do koszyka. 
I będę go używać teraz, gdyż wydaje mi się lekkie, w porównaniu z moim ukochanym balsamem Dove dla bardzo suchej skóry. Ale tak czy inaczej - nawilża bardzo dobrze. I pachnie obłędnie.
Drugi to żel pod prysznic z zimowej limitowanki: Original Source Plum & Maple Syrup:
Dorwałam go w CND za cene...3,70zł! Żałuję, że nie poznałam się z nim w zimie! Pomijam świetne zimowe opakowanie, ale zapach to bajka! Sama słodycz. Pachnie smażonymi śliwkami z miodem.
Pod prysznicem czuję się jakby była zima, Boże Narodzenie - pomimo tego, że ten zapach nie jest jakoś typowy dla polskich świątecznych specjałów. Wzięłam jedną butlę, ale może wrócę po drugą - zrobię zapasy na zimę. 
Za tą cenę? Moim zdaniem warto. 
Skuszona dobrymi recenzjami na KWC kupiłam Garnier Hydra Adapt Odżywczy krem - balsam dla skóry suchej i bardzo suchej. Używam go od kilku dni i...jestem bardzo zadowolona. Mocno nawilża, odżywia, wygładza i  przyjemnie pachnie. Potestuję go dłużej i dam znać jak się spisze. Za 50ml tubkę zapłaciłam w promocji 8,99zł.
A trzeci powód dostarczyła mi Natalia!
Wygrałam u niej w rozdaniu trio kosmetycznych perełek, które dotarły do mnie w ekspresowym tempie:
Catrice Apricot Smoothie - uwielbiam ten róż do policzków! Idealna, bardzo odświeżająca twarz brzoskiwnka. Pisałam już o nim wcześniej.
Paleta Vivo - skradła moje serce od pierwszego spojrzenia! Jest to dupe jednej z kultowej już serii palet cienii UD Naked.
Paleta zawiera cienie, które trafiają idealnie w mój gust!
Kocham beże, brązy na powiekach i najlepiej się w nich czuję. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane. Już nie mogę doczekać się pierwszego makijażu z ich użyciem.
Potestuję i dam znać jak się spisuje, ale czuję, że będzie moim hitem!
Trzeci kosmetyk to pomadka Vivo w odcieniu Red red.
Jest to przepiękna, klasyczna czerwień. Uwielbiam takie szminki!
Jedyne co mogę na razie powiedzieć to to, że pomadka ma piękny odcień, jest kremowa i dobrze napigmentowana. Och, i przepięknie pachnie wanilią. Zabieram się za testowanie.

A co nowego-kosmetycznego u Was?

17 komentarzy:

  1. Faktycznie, jak święta! Rozmarzyłam się po opisie zapachu balsamu. Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa lecę po OS do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwona szminka jest śliczna, uwielbiam ten kolor na ustach i paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na swatche paletki. UD Naked nie chce kupować ze względu na opakowanie, ale na dupe mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. juz dawno czaiłam sie na ten róż z Catris daj znać potem jaki jest
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten róż z catrice, lubie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta czerwona pomadka! Miałam ten róż, ale oddałam - nie pasował mi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym chciala takie bozenarodzenie w srodku lata;) pomadka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tak strasznie kusi krem z Garniera dla cery mieszanej, ma konsystencję sorbetu <3. Cieszę się ogromnie, że wszystko doszło w całości i, że jesteś zadowolona z przesyłki :-***********

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej ciekawi ten krem z garnier :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...