poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Duet Uriage - czyli dwie perełki z lipcowego Shinyboxa

W lipcowym ShinyBoxie znalazłam dwa kosmetyki firmy, z którą nigdy wcześniej nie miałam do czynienia, ale bardzo dużo dobrego o niej słyszałam.

A mowa tu o Uriage i ich Wodzie termalnej i Kremie do mycia ciała.

Uriage Woda termalna skradła moje serce w upały. Cudownie orzeźwia rozpylając delikatną mgiełkę nieniszczącą makijażu. Miałam ją zawsze w torebce.
Poza odświeżającym działaniem woda rewelacyjnie łagodzi podrażnienia i niweluje suche skórki. Używałam jej po demakijażu, ale też pod makijaż i zauważyłam, że moja skóra jest dużo lepiej nawilżona, a makijaż lepiej się trzyma!
Zawsze myślałam, że woda termalna to gadżet. Muszę przyznać, że chyba się myliłam i zapoluję na pełnowymiarowe opakowanie!

Uriage Krem do mycia -  z racji, że tubeczka miała tylko 15ml używałam, jej wyłącznie do mycia twarzy. I... to jest to! Dokładnie zmywa makijaż, kompletnie nie wysusza i nie podrażnia skóry. Pachnie prześlicznie. Pozostawia skórę aksamitnie gładką. Ma całkiem niezłą wydajność - 15ml wystarczyło mi na ok. 5 -6 zastosowań. Zakochałam się w tym kremie do mycia, niestety jego cena jest wysoka ok. 60zł. Ale może uda mi się trafić kiedyś na jakaś promocję.

Oba produkty Uriage sprawdziły się u mnie bez zarzutu. Na pewno przyjrzę się bliżej kosmetykom tej firmy, bo ewidentnie służą mojej suchej i wrażliwej skórze.

Znacie kosmetyki Uriage?

13 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze nic Uriage. zapraszam na rozdanie do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Uriage, a ta woda to moje must have przez okrągły rok :) Jeszcze nie zawiodłam się na żadnym produkcie tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę się z tą marką jeszcze bliżej zapoznać :D

      Usuń
  3. Ja również bardzo polubiłam tę wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanka tej marki, mam kilka perelek zawsze mam przy sobie wode termalna i kren tolederm riche, genialny w okresie jesien-wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tego termala, ale jakoś nie zauważyłam cudownego wpływu na moją cerę, mimo regularnego stosowania. Szkoda :]

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wodę termalną, którą bardzo lubię oraz maseczkę nawilżającą - czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Maseczka - to może być super!

      Usuń
  7. Moc wody termalnej poznałam dopiero nie dawno i jedno wiem na pewno, już się nie rozstaniemy!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...