poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Fitnessowe Love! Czyli moje ulubione trenerki i kanały fitness

Od listopada 2012 regularnie ćwiczę.
Prawie, bo niestety w lipcu miałam przerwę. Ale już wracam do systematycznych treningów. Ta miesięczna przerwa dała mi mocno w kość, bo teraz muszę sporo nadrobić żeby wrócić do niezłej kondycji sprzed lipca. Nigdy więcej przerw.

Co prawda ćwiczę w domu, tzw. dywanówki, ale bardzo mi to odpowiada i raczej nie kusza mnie zajęcia typu areobik, które proponowane są w fitness klubach. Lecz co raz bardziej korci mnie wprowadzenie treningu siłowego.

Od listopada sporo na temat ćwiczeń przeczytałam, obejrzałam, sprawdziłam, poradziłam się i stworzyłam zestaw ćwiczeń i trenerów, których bardzo lubię.

Uwaga, to będzie post-gigant!
Jillian Michaels - mój aktualny numer 1. Chyba nie trzeba nikomu tej pani przedstawiać. Jillian znana jest nie tylko dzięki swoim licznym, ogromnie popularnym treningom (słynny 30 Day Shred, Ripped in 30, Killer Buns & Thighs, Body Revolution, No More Trouble Zones itd. itd), ale także dzięki udziałowi w amerykańskich programach The Biggest Loser i Losing it with Jillian. Poza tym wydała wiele książek, które błyskawicznie stały się bestsellerami, w tym świetną:  Opanuj swój metabolizm na temat zdrowego stylu życia.
W czym tkwi sekret sukcesu Jillian?
Wydaje mi się, że przede wszystkim w jej niesamowitej charyzmie i mocnej motywacji, której dostarcza każdemu, kto z nią ćwiczy. No i oczywiście w efektywności jej programów ćwiczeniowych. Podoba mi się również to, że każde ćwiczenie jest przez Jillian dokładnie wytłumaczone, aby uniknąć niechcianej kontuzji.
Sama zaczęłam od 30 Day Shred, potem ćwiczyłam jej Rippped in 30, a następnie No More Trouble Zones. Zaczęłam też 3-miesięczny program Body Revolution, ale nieszczęsny lipiec wszystko mi pomieszał. 
Jej treningi (wykorzystujące ciężarki, co bardzo mnie cieszy) podkręciły niesamowicie moją kondycję i co najważniejsze - zbędne cm zaczęły topnieć. W moim przypadku najintensywniej w okolicy brzucha. 
Rewelacja, planuję zacząć znowu Ripped od początku.
Tone It Up - czyli dwie śliczne dziewczyny z Kalifornii. Karena i Katrina są trenerkami fitness, prowadzą kanał na YT, stronę internetową wraz z forum a'la portal społecznościowy; sprzedają na niej swój program treningowy na DVD: Beach Babe I i II, plan zdrowego odżywiania oraz ubrania, biżu i bikini, w których występują w filmikach.
Bardzo lubię z nimi ćwiczyć! 
Korzystam tylko z filmików dostępnych na ich kanale na YT. Są one świetnie dopracowane, a sceneria (głównie bajeczne plaże) i  rewelacyjne figury dziewczyn mocno zachęcają do ćwiczeń oraz poprawiają nastrój.
Ich treningi skupiają się na różnych partiach ciała, ale przede wszystkim na tych najbardziej problematycznych: pupa, uda, brzuch, boczki i ramiona.
Co jakiś czas na kanale dziewczyn rozpoczynają się różne akcje: aktualnie to Wedding series i Bikini Series. Zajrzyjcie na ich kanał koniecznie!
Blogilates (Cassey Ho)- czyli rezolutna trenerka pilates z Kalifornii. Prowadzi kanał na YT, podobnie jak dziewczyny z TIU sklep z swoimi płytami i ubraniami, oraz stronę internetową.
Źródło
Jej ćwiczenia skupiają się również na problematycznych, kobiecych strefach i pomimo, że wyglądają niewinnie dają mocno w kość. Wiele treningów opiera się na pilatesie, co momentami powoduję mocne pieczenie mięśni. 
Oprócz filmików z ćwiczenia na jej kanale można znaleźć jej przepisy na odchudzone kaloryczne dania. 
Jej styl może nie przypaść każdemu do gustu - jest strasznie słodka, momentami, aż za bardzo - ale jej treningi są świetne. 
Źródło
XHIT Daily - czyli kopalnia treningów! Na kanale YT XHIT znajdują się filmiki z ćwiczeniami dwóch dziewczyn. Fajne, różnorodne treningi, każdy znajdzie coś dla siebie.
Wielki plus za licznik powtórzeń/minut.

Inne kanały, które regularnie odwiedzam:

Livestrong WomanRewelacyjny kanał pełen treningów ze świętymi trenerkami oraz przepisami na dietetyczne pyszności. Niestety, aktualnie na tym kanale niewiele się dzieje.
Popsugar Fitness/ Fitsugar - ciekawy kanał z rozmaitymi treningami w tym także programy treningowe znanych gwiazd oraz ich trenerów. Poza tym znaleźć tam można sporo filmików nt. zdrowego żywienia.
Lionsgate BeFit - prawdziwa skarbnica rozmaitych programów treningowych - w tym np. Jillian Michaels. Warto zajrzeć!

Źródło
Poza treningami dywanowymi biegam.

Na razie nie są to jakieś kosmiczne odległości i prędkości, ale zaczynam to co raz bardziej lubić. Zapisuję wszystkie treningi na moim profilu na endomondo, obserwuję postępy, spalone kcal, a to daje mega motywację do kolejnych treningów.


Jakie są Wasze ulubione kanały fitness?
Biegacie?

16 komentarzy:

  1. Aktualnie ćwiczę z Mel B. Jednak z uwagi na fakt, że w sieci mało jest filmików z jej propozycjami treningu zaczęłam szukać czegoś nowego i odkryłam fitappy2 - kanał na YouTube. Prowadzi go Agnieszka, trenerka fitness, instruktorka karate oraz BioEngineer. Bardzo pozytywna i profesjonalnie podchodząca do sprawy osoba. A jej treningi naprawdę dają wycisk. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam "zaprzyjaźnić" się z treningami z fittapp2 i jakoś nam chyba nie po drodze na razie :P

      Usuń
  2. Wow długo wytrwałaś w ćwiczeniach! Ja przez pewien czas ćwiczyłam z Mel B i bardzo mi odpowiadały jej treningi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :* Niestety, miesiąc przerwy to za dużo i to czuję :(
      Ćwiczenia Mel B na pośladki są świetne! :)

      Usuń
  3. Ja aktualnie ćwiczę z Mel B. Bardzo pozytywna babka i treningi z nią dość szybko przynoszą rezultaty. Wcześniej ćwiczyłam shreda z Jillian, ale uważam, że to program, który bardziej nas rozrusza niż da jakieś efekty. Mam płytę 6 week 6 pack i zamierzam przerobić ją, gdy znudzi mi się Mel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 30DS jest na rozruszanie :) Ripped in 30 jest spoko ;)
      6w6p nie próbowałam, daj znać czy fajne :P

      Usuń
  4. wow, super post, dzięki za inspirację :) ja dopiero zaczynam ćwiczyć, tak jak Tobie odpowiada mi ćwiczenie w domu, póki co mam motywację, ale obawiam się jesieni... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze! :D W jesieni przynajmniej będzie chłodniej, bo treningi w upale są niewykonalne :/

      Usuń
  5. Ćwiczę dopiero od czerwca, ale tylko z Mel B i Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, właśnie poszukuje 'kogoś z kim mogłabym ćwiczyć', bo jakoś te treningi Chodakowskiej nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przez ponad miesiąc ćwiczyłam 30DS Jillian, potem przestałam i przytyłam :/
    Od wczoraj natomiast intensywnie ćwiczę, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zakochałam niedawno w kanale Tiffany Rothe, aż chce się ćwiczyć i robię to z uśmiechem na ustach, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o Tone It Up, ale dzisiaj na pewno je odwiedzę.
    Ja ćwiczyłam z Mel B i bardzo ją lubiłam, choć chcę wypróbować ćwiczenia z Jillian:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...