środa, 21 sierpnia 2013

Sierpniowy ShinyBox - Wakacyjny Relaks

Byłam bardzo ciekawa co tym razem znajdzie się w sierpniowym ShinyBoxie.
Po wskazówka znalezionych na stronie na facebooku można było się domyślić, że pudełko będzie zdominowane przez kosmetyki do pielęgnacji. 
W sumie, można było to przewidzieć - lipcowy ShinyBox w większości wypełniony był kolorowymi kosmetykami.


W tym miesiącu w pudełku znalazłam pięć produktów pełnowymiarowych:
Bielenda Płyn micelarny do mycia i demakijażu 3 w 1 - płyny micelarne uwielbiam, więc z ogromną chęcią go przetestuję. Muszę przyznać, że  to "3w1" bardzo mnie zaintrygowało, a chodzi o to, że micel zastępuje nam tonik, mleczko i wodę. Sprytne. 13zł/200ml
DeBa BIO Vital Odżywczy krem do pielęgnacji dłoni i paznokci - opakowanie bardzo przyciągające wzrok, a srebrna tubka od razu skojarzyła mi się z kremami do rąk L'occitane. Pierwsze użycie mam już za  sobą; na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że ładnie wygładza i pachnie czekoladowymi wafelkami. Krem zawiera składniki bio: olej ze słodkich migdałów, masło babassu, kakaowe, oliwa z oliwek, witamina F - szkoda, że te naturalne ekstrakty nie są wyżej w składzie. 12zł/75ml
Dermedic Maska nawilżająca Hydrain 3 Hialuro - coś idealnie dla mnie! Czyli mocno nawilżająca i nawadniająca maska do skóry suchej i odwodnionej. Zawiera wodę termalną i kwas hialuronowy. Nie mogę doczekać się pierwszych testów. 25zł/50g
Indola Serum na zniszczone końcówki - ciekawe czy pobije moje ulubione serum Biovax. Zawiera oleje: arganowy, marula, oliwę z oliwek. Szkoda, że nie na początku składu. Ale zobaczymy jak się spisze. 39zł/50ml
Marion Koncentrat antycellulitowy chłodzący - czyli pięć tubeczek z preparatem (płynem) antycellulitowym. Lubię takie specyfiki, ale wiadomo - bez ćwiczeń i diety, sam kosmetyk nic nie zdziała. 13zł/5x6,5ml

Jako gratis w pudełku znalazłam Organiczny peeling do każdego rodzaju cery BioPlasis. Zapowiada się bardzo ciekawie! Szkoda, że to tylko próbka, bo peelingi uwielbiam! 45zł/60ml

W tym miesiącu zawartość ShinyBoxa przypadła mi w 100% do gustu.
Ale potestujemy i zobaczymy jak te kosmetyki się spiszą.

Podoba Wam się zawartość sierpniowego pudełka?

3 komentarze:

  1. Pomimo iż nie wierze w działanie tego koncentratu antycellulitowego, ale chyba i tak go kupię i wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość ;) Najbardziej zaciekawił mnie płyn micelarny Bielenda ;) Z niecierpliwością czekam na recenzje ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta zawartość nie zachwyciła, jestem ciekawa tylko tego płynu micelarnego :) No, ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...