wtorek, 27 sierpnia 2013

Wet & Wild Wild Shine: Blazed

Czuję już jesień w powietrzu!

Zrobiło się wyraźnie chłodniej, a mnie to nie przeszkadza, bo jesień uwielbiam! Ale tą taką słoneczną wrześniowo-październikową.

Zanim na paznokciach zagoszczą jesienne kolory, pokaże Wam jak prezentuje się na paznokciach bardzo letni odcień Blazed z Wet&Wild z linii Wild Shine.

Ach i wybaczcie, ale mój środkowy palec wygląda jak kombatant - jest ofiarą radosnego gotowania.
Nadruk na buteleczce już przy pierwszym użyciu zaczął się ścierać. Nie znoszę tego!

Lakier ma dramatycznie słabe krycie. Na zdjęciach są aż cztery warstwy! A i tak przydałaby się piąta. Na szczęście lakier szybko zasycha i ma wygodny pędzelek.
Blazed to koralowy odcień z przewagą pomarańczy. Lakier wchodzi w skład linii Wild Shine - owszem paznokcie błyszczą, ale nie jest to jakiś spektakularny połysk.
Co to trwałości - dam znać, bo nosze go pierwszy dzień. 

Czy Blazed wpadłby Wam w oko (i do koszyka) w drogerii?

8 komentarzy:

  1. Ładny odcień, w sam raz na ostatki lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolor :) choc ja teraz częściej wybieram pastele :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :)
    Szkoda, że moje paznokcie nie wyglądają tak ładnie w lakierze kiedy są krótkie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. To słabe krycie nie przekonuje mnie:/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...