poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wibo Extreme Nails czyli wielkie zaskoczenie!

Wśród kosmetyków z lipcowego ShinyBoxa znalazłam kilka perełek.
Ogromnym, pozytywnym zaskoczeniem jest dla mnie lakier Wibo Extreme Nails. Do lakierów tej marki byłam uprzedzona przez moje kiepskie doświadczenia z lakierami z serii Express Growth. Niestety, kompletnie się u mnie nie sprawdzały; odpryskiwały już w kilka godzin po nałożeniu.
Ale linia Extreme Nails to inna sprawa!
Trafił do mnie kolor nr 2 czyli brzoskwiniowy róż z mikroskopijnymi różowymi drobinkami. Przepiękny!


Lakier nakłada się bardzo łatwo dzięki wygodnemu pędzelkowi. Aby otrzymać idealną taflę koloru na paznokciach potrzeba trzech warstw. Drobinki są niemal niezauważalne.
Extereme Nails pozostaje w idealnym stanie na paznokciach 4 dni. Dla mnie jest to fenomenalna trwałość! W ogóle nie odpryskuje, jedynie z czasem traci na połysku i minimalnie się ściera na końcach. 




Żałuję, że poznałam się z tą serią lakierów tak późno, a z drugiej strony ogromnie się cieszę, że ten kosmetyk znalazł się w lipcowym ShinyBoxie, bo sama na pewno bym go nie kupiła. Rewelacja, chyba pobiegnę do Rossmanna po więcej póki te lakiery są w promocji po 4,69zł!

Niestety, nie miałam możliwości przetestować cieni Wibo, które również znalazły się w lipcowym ShinyBoxie.
Ten niebieski duet to kompletnie nie moja kolorystyka... Błękity na powiekach to nie moja bajka.

Znacie lakiery Wibo Extreme Nails
Lubicie błękitny makijaż oczu?

22 komentarze:

  1. Piękny odcień, uwielbiam takie brzoskwinki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu kupiłam ten kolorek, ale u mnie nie minimalnie,a masakrycznie ściera się na końcach;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, przypomina trochę Olessskowy z edycji blogerskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja ulubiona seria lakierów z drogeryjny półki :) Tego też miałam w łapkach i chciałam kupić, ale przypomniałam sobie że bardzo podobny odcień mam z Essie.
    Mimo wszystko piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodzę, patrzę: Ale piękny kolor :D I przypomniało mi się, że kupiłam go 2 miesiące tamu w Rossmannie:P

    Czy u Ciebie też tak jest, że na zewnątrz przy mocnym słońcu ten lakier ma neonowe "zapędy" ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma :D Haha myślałam że to jakieś moje przewidzenia :D To chyba przez te drobinki :>

      Usuń
    2. No właśnie, w buteleczce to taka ładna brzoskwinka, a po wyjściu na zewnątrz wpada w neon:P Masz rację, to chyba wina tych drobinek :P

      Usuń
  6. Lubię serię Extreme Nails, nie dziwię się że przypadła Ci do gustu:). Makijaże w odciniach niebieskiego lubiłam nosić jak miałam czarne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach! Mam z tej serii jeden kolorek, różowy i jestem zadowolona. Co do paletki Wibo, cóż, nie moje kolory, jednak ostatnio widziałam u dziewczyn w pudełeczkach od Wibo piękne brązy i beże, więc takie zestawy byłyby w sam raz :)
    Pozdrawiam i obserwuję, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor lakieru jest naprawdę fajny! lubię serię Wibo EN :) mają fajne kolory i przyzwoitą jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny lakier :) Lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor wygląda naprawdę pięknie, choć sama firma mnie nigdy nie przekonuje, ale kusi kolorami. Tylko ten mocny zapach lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Tobie odkryłam Maybelline BB i jestem zachwycona, teraz nabrałam ochot na korektor Dream lumi, jaki masz odcień ? Czego używasz do brwi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że BB przypadł Ci do gustu :)
      Korektor Dream Lumi mam w odcieniu Nude :)

      A do brwi nie używam nic :)

      Buziaki :*

      Usuń
  12. ale cudna brzoskwinka! z tej serii Wibo nie miałam jeszcze lakieru,pooglądam w Rossku:)
    co do błękitnego makijażu oczu-nie przepadam,bardziej w kierunku turkusu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię drobinek w lakierze ale te wyglądają bardzo delikatnie. No i kolor jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...