piątek, 20 września 2013

Co nowego? Wrześniowe zakupy kosmetyczne


I znowu, jak co miesiąc (to już chyba tradycja) ruszyłam do Rossmanna żeby uzupełnić braki na mojej półce w łazience.
Projekt denko sprawił, że zaglądam tam częściej, bo zapasy stopniały już niemal doszczętnie.


Główny cel mojej wyprawy czyli żel pod prysznic. U mnie w łazience tego typu produkty znikają błyskawicznie.
W tej gazetce Rossmanna jest dosyć ubogi wybór żeli pod prysznic w promocji. Długo zastanawiałam się, który wybrać: Wellness & Beauty, Palmolive czy Lirene. Do koszyka wrzuciłam ten ostatni, bo zapach w butelce bardzo mi się spodobał. Niestety, po przyjściu do domu sprawdziłam jego stronę na KWC...i nie jest tak wesoło. Zapach soczystych winogron poza butelką zamienią się ponoć w chemiczny aromacik. No cóż, zobaczymy. Ryzyko za 5,60zł/250ml


Bardzo lubię szampony Green Pharmacy. Często do nich pokornie wracam po wyskokach z szamponami innych marek. Miałam już wersję pokrzywową, łopianową i nagietkową. Całe trio sprawdziło się u mnie świetnie. Dobrze oczyszczają, wygładzają i unoszą u nasady moje włosy. Niestety, zdarza się im plątać włosy, więc bez odżywki ani rusz. Rewelka za niecałe 6zł/300ml. Polecam gorąco.


Z moim dłońmi mam różne przeboje. Szczególnie gdy robi się chłodniej. 
Moje ręce wysuszają się wtedy błyskawicznie i niestety męczą mnie swoja szorstkością. Niewiele kremów do rąk się u mnie sprawdza, więc co chwilkę próbuję czegoś nowego. Tym razem padło na wygładzająco-nawilżający eliksir do rąk i paznokci z 10% UREA z Eveline Aksamitne Dłonie. No i muszę powiedzieć, że jest nieźle! Wcieram ten krem w dłonie i stopy i naprawdę widzę poprawę. Zobaczymy czy potrwa to dłużej. 


Uwielbiam kosmetyki do ciała Dove
A ich serię Purely pampering Shea Butter z wanilią po prostu kocham. Balsam z tej linii zapachowej już mam (widziałam też masło! Będzie moje!), teraz dołączyło do niego mydełko - super duet na jesień dla fanek wanilii. 


Zaczepiłam o Firlit w celu uzupełnienia zapasów wcierki Jantar
O tym cudeńku pisałam sporo w jednym z ostatnich postów. Podsumowałam tam dwumiesięczną kurację.


W moje ręce wpadł także kokosowy zestaw The Body Shop: krem pod prysznic, mydełko i dwie miniaturki: scrub oraz masło do ciała. Wszystko pachnie po prostu bajecznie! Szczególnie scrub - niczym ciastka kokosanki. Zapach bomba - zobaczymy jak te kosmetyki sprawdzą się pod kątem pielęgnacji mojej suchej skóry.

Jesienią sporo czytam o czym wspominałam w poprzednim poście. Tzn. sporo - więcej niż zazwyczaj, bo książki czytam przez cały rok. We wrześniu przeczytałam już dwie - teraz zaczęłam trzecią wychwalaną niesamowicie w internecie: Alibi na szczęście Anny Ficner-Ogonowskiej. Recenzje ma rewelacyjne, ale mam nadzieję, że ja - fanka kryminałów i thrillerów odnajdę się w tej nieco romansowej historii.  Poczytamy, zobaczymy. 
Czytałyście może tę książkę?


W Biedronce kupiłam w końcu podgrzewacze do kominka zapachowego. Słyszałam, że są  najlepsze - no i mogę to potwierdzić, bo w tej cenie nie ma lepszych. 27 szt./ok. 4zł. 
A czy jest Wam wiadomo coś w sprawie zniknięcia z półek w Biedronce świec w szkle? Byłam już w dwóch sklepach i ich nie znalazłam...

A co Wam wpadło do koszyka we wrześniu?

40 komentarzy:

  1. Ile nowości ;)
    Zestaw z TBS musi pachnieć obłędnie! Już to czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam ten żel winogronowy i mi w sumie ten zapach odpowiadał nawet poza pudełkiem;)
    a zakupy z TBS to chętnie bym przygarnęła do siebie hehe ♥ ♥
    czuję te zapachy aż tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem nieźle pachnie to winogrono Lirene :) Nie jest tak źle jak się spodziewałam ;)

      Usuń
  3. kokosowy scrub z TBS ma bardzo małe drobinki ale mimo wszystko ładnie peelinguje ciało; nie zostawia też bardzo tłustej powłoczki; wg mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam teraz ogromną ochotę na miód do kąpieli z TBS :) Ale kokosowy żel mam i pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód od kąpieli może być ciekawy!

      Usuń
  5. Mam ochotę na te mydełko z Dove przez Ciebie. Takie zapachy właśnie bardzo lubię w chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać kiedy moje zapasy stopnieją :] Z TBS uwielbiam kokosową serię! Obecnie mam tylko masełko, ale narobiłaś mi apetytu ba scrub!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo pracowałam nad topnieniem moich zapasów :P Kokos pachnie bosko :D

      Usuń
  7. Lubię ten łopianowy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości. Krem do rąk z Eveline miałam, całkiem dobrze się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona!

      Usuń
  9. Nigdzie nie mogę kupić stacjonarnie wcierki Jantar :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabość do zapachu kokosanek:) Narobiłaś mi ochoty na kosmetyki TBS. Tylko nie wiem, czy w pobliskim Douglasie dostanę kokosową serię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj koniecznie, dla zapachu warto :)

      Usuń
  11. Na dłonie mogę polecić Ci masło shea, ja mam z Mydlarni Tuli, taki delikatny krem/pianka, bo masło jest ubite z olejem migdałowym. Szalenie wydajne, natłuszczające i przywracające nawilżenie. Świetne na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa, nie znam w sumie nic oprócz Jantara ale... jak u Ciebie pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę te zdjęcia pięknie wyglądają :D zakupów można pozazdrościć, szczególnie TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te cuda z TBS chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w TBS obwąchać jak pachnie ich kokos- tyle razy byłam a nie spradziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Scrub kokosowy wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za Jantar muszę się zabrać, bo leży od paru miesięcy i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahah, też zawsze sprawdzam KWC i myślę ,,kurde, bubel! po co to brałam?!''
    Miałam mini zestaw TBS, ale zamiast mydełka miałam myjkę. Cóż.. Lubię kokosa, ale ja tutaj ewidentnie czułam GRUSZKĘ! Najmniej byłam zadowolona z peelingu, bo starczył mi na raptem 3 razy i to na same nogi i łokcie. Nie ścierał zbyt dobrze, ale nawet znośnie nawilżał.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...