piątek, 27 września 2013

Ewa to Ty? Czyli mała metamorfoza bloga





Lubicie zmiany? 
Za mną od kilku miesięcy chodzi zmiana wyglądu bloga. 

Co prawda nie mam większych problemów z różnymi akcjami na komputerze ( niektórzy moi znajomi są na tyle odważni, ze czasami się o coś poradzą! Wariaci. ), ale jeżeli chodzi o graficzne sprawy i czary z html...hmm no niestety. 

Ale Nati z bloga Just Beauty (której jeszcze raz ogromnie dziękuje i na której blog Was serdecznie zapraszam - śledzę go już chwilę i naprawdę warto na niego zaglądać) chyba czyta w moich myślach bo zaproponowała mi lifting nagłówka.


Podziwiam ją za odwagę! Dlaczego? 
A dlatego, że ja sama nie wiedziałam jaki nagłówek chciałabym mieć. Nakreśliłam jej sprawę dosyć szeroko, a ona chyba wie lepiej ode mnie czego chcę, albo naprawdę czyta mi w myślach, bo wyczarowała coś co spodobało mi się już za pierwszym razem! 
Czyli nagłówek, który możecie oglądacie aktualnie u góry strony.

Stary nagłówek dla porównania:

Zmieniłam także tytuł bloga z Ewwwa Make Up na Ewa bloguje
Dlatego, że wtedy kiedy zakładam blog czyli 2,5 roku temu (!), myślałam, że będzie to blog skupiający się głównie na tematyce makijażu. Ale sporo czasu minęło i troszkę tematyka bloga uległa zmianie. Bo oprócz makijażowych spraw, jest u mnie sporo kolorówki, książek, kuchni, fitnessu itp, itd. 
Oczywiście zmiana nazwy dostyczy tylko nagłówka - adres strony nie uległ zmianie.

Nie jestem pewna czy to finalna wersja, popracuję może jeszcze nad detalami.
Zatem:

Jak podoba Wam się odświeżony wygląd bloga?
Może macie jakieś sugestie?



30 komentarzy:

  1. Ewka zmiany na lepsze i jaki piękny nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jak było wcześniej, ale ten baner jest świetny:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Nati zna sie na rzeczy hehe :D

      Usuń
  3. Kochana bardzo mi miło, że o mnie wspomniałaś :* ja naprawdę lubię się bawić grafiką, więc to dla mnie była sama przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa-zabawą - a Ty masz do tego dryg! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Śliczny ten nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Natalii :)

      Usuń
  5. baaardzo mi się podoba wygląda bloga. przejrzysto i ładnie :)
    może masz ochotę dołączyć do projektu makijażowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek jest bardzo ładny :)) Super wygląda :)

    A ja ostatnio całkowicie zrezygnowałam z nagłówka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda super, o wiele lepszy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natti ma talent do nagłówków, którego mogę jej tylko pozazdrościć;) Jeśli chodzi o grafikę, to mam dwie lewe ręce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! też chcę coś zmienić, ale nie mogę się zdecydować ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam co chcę zmienić, ale Nati trafiła w 10 :) może do niej skrobnij? Cos może doradzi ;)

      Usuń
  10. No właśnie nie poznałam, kiedy tu zajrzałam :D Sądziłam, że to jakiś nowy blog o którym zapomniałam, a tu po prostu nowa szata graficzna :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :D To ja! Tylko przebrana :P
      Dziękuję Kochana <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...