czwartek, 26 września 2013

Jesienny liść


...czyli mój dzisiejszy makijaż utrzymany w złoto-brązowej tonacji jesiennych liści; jednej z moich ulubionych. 

Musicie uwierzyć mi na słowo, że błyszczący, miedziany cień ma sporo ciepłych, lekko pomarańczowych iskierek, których aparat nie potrafił uchwycić




Kosmetyki:
Baza Grashka
Paleta Vivo wykorzystałam tylko trzy cienie: pierwszy z prawej z prawej w dolnym rzędzie (miedź z pomarańczowymi tonami) na całej powiece, trzeci z prawej w dolnym rzędzie (chłodny brąz) w załamaniu, kącik wewnętrzny i łuk brwiowy rozświetlony drugim cieniem z prawej w górnym rzędzie śmietankowy) - wszystkie cienie są błyszczące.
Rimmel Glam'eyes Eyeliner
L'oreal Power Volume Colagene

Jakie makijaże oka lubicie nosić jesienią? 
A może pora roku nie ma wpływu na Wasz makijaż?

20 komentarzy:

  1. przepięknie Ci to wyszło :) Aż chętnie sama bym coś takiego zmalowała.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :* Spróbuj! To raczej łatwy makijaż ;)

      Usuń
  2. Piękny makijaż:) a z palety jestś zadowolona??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!! :*

      Tak, ale jeszcze nie przetestowałam wszystkich kolorów :)
      Myślę, że wkrótce wrzucę recenzję tej paletki :)

      Usuń
  3. Fajny makijaż, ładny dzienniak nie tylko na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! prawdziwie jesienny :)

    zapraszam ma mojrgo bloga, właśnie opublikowałam notkę o swoim jesiennym makijażu :)

    evelynsmith22@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny na jesień.

    Ja się trochę obawiam miedzi na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i bardzo w moim stylu :)
    Kocham brązy i to wszędzie w makijażu, w ubiorze i we fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie <3 oj jakie masz ładne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ulubione kolorki <3 a makijaz piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne oko, jak zawsze. Pokaż całość lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż :) i zapraszam na rozdanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na podobny makijaż bardzo często się decyduję :) Bez względu na porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, w moich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu makijaże przez cały rok :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż, uwielbiam brązy, rudości i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny, sama robiłam kiedyś coś bardzo podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny:)) Uwielbiam takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...