poniedziałek, 23 września 2013

ShinyBox Wrzesień 2013: Przygotuj się na jesień z ShinyBox


Po naprawdę udanym sierpniowym pudełku ShinyBox, byłam ogromnie ciekawa tego wrześniowego.
Czy będzie równie dobre? A nawet lepsze?
Sprawdźmy zatem, co w tym miesiącu się w nim znalazło:


W środku znalazłam zniżkę 10% na pudełko ShinyBox oraz na zakupy na stronie bioperla.pl.
Gdy przebrnęłam przez ulotki i bibułkę odkryłam pięć kosmetyków ( dwa do makijażu, dwa do włosów i jeden do ciała) oraz saszetkę serum:


Dwa kosmetyki pełnowymiarowe do makijażu:
Róż Paese nr 43 - bardzo ucieszyła mnie obecność tego kosmetyku w pudełku! Po pierwsze róże do policzków kocham, po drugie co raz chętniej odkrywam nowe kosmetyki Paese, no i po trzecie trafił mi się bardzo przyjemny, odcień: idealny na dzień delikatny róż.
Kredka do oczu Glazel z aplikatorem - całkiem ciekawie się zapowiada - jest miękka i mocno napigmentowana.  Zobaczymy jak spiszę się na oku! Firmy Glazel nie znam w ogóle.

Dwa kosmetyki niepełnowymiarowe do włosów:
Szampon Phenome - bardzo jestem ciekawa tego produktu, bo pełnowymiarowa butelka kosztuje aż 75zł/250ml. Czyli sporo! Aloes na pierwszym miejscu w składzie dodatkowo podkręcił moje zainteresowanie.
Serum Tony & Guy - ostatnio mam totalnego bzika na punkcie różnych produktów do zabezpieczania końcówek moich włosów, więc bardzo ucieszyłam się widząc ten mini kosmetyk. I muszę przyznać, że nie znam żadnego produktu Tony & Guy

..i jeden produkt do ciała:
Mleko do ciała Scotish Fine Soap - czyli mleczko do ciała (znowu) kompletnie mi nieznanej marki. Ma przyjemny, pudrowy zapach i ... fikuśną buteleczkę.

Poza tym trafiła do mnie saszetka:


Próbka Dermo Pharma Bio Serum Skin Archi-tec: Kwas traneksamowy, odnowa komórkowa. Pierwsze słyszę o takim czymś jak kwas traneksamowy więc jestem ciekawa co ta saszetka zdoła wyczarować z moją skórą.

Pudełko całkiem ok, ale po poprzednim, które niemal w całości trafiło w mój gust, to wrześniowe pozostawia lekki niedosyt. Ale może to tylko pierwsze wrażenie, poza tym cieszę się bardzo, że będę mogła przetestować kosmetyki marek o których wcześniej nie słyszałam.

A jak Wam podoba się zawartość wrześniowego pudełka?

13 komentarzy:

  1. To mleczko do ciała jest świetne, bardzo je lubię. Reszty nie znam ale chętnie bym taką zawartość widziała w GB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po pierwszym użyciu i jestem oczarowana tym mleczkiem! :D

      Usuń
  2. Hm ja bym była najbardziej zadowolona z kredki i różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie wszystko bardzo mi się podoba, ale kolorówka rzeczywiście w tym pudełku jest udana! :)

      Usuń
  3. Ten róż bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma piękny odcień ;) Bardzo naturalny :)

      Usuń
  4. Jedynie szampon Phenome mógłby mnie zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby fajny box, ale jakoś zaden produkt mnie nie porwal ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To moje pierwsze pudelko i uważam ze jest calkiem ok... choć zapach tego szamponu mnie nie przekonuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie nawet się podoba - jest taki lekko miętowy ;)

      Usuń
  7. Też mi sie spodobało wrześniowe pudełko, szczególnie, że jest długo wyczekiwana przeze mnie kolorówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, no i trzeba przyznać, że to udana kolorówka ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...