czwartek, 5 września 2013

Zorganizuj się! Czyli o tym, jak przechowuję moje lakiery do paznokci

Przechowywanie lakierów do paznokci to jest w pewnym stopniu wyzwanie. Do niedawna moją kolekcję  trzymałam ukrytą w jakimś pudełku.
Zawsze można trzymać je po prostu w szufladzie biurka, ale cała zabawa zaczyna się wtedy gdy nasze biurko takiej szuflady nie ma. Oczywiście można przechowywać lakiery na specjalnie przygotowanych do tego celu plastikowych witrynkach/stojakach. Muszę przyznać, że ja chyba jeszcze do nich nie dorosłam, bo nie do końca mi się to podoba i  zajmuje sporo miejsca. 
Kombinowałam i wykombinowałam inne, wręcz banalne rozwiązanie.

Wykorzystałam bardzo ładny tekturowy kubełek (który żal było mi wyrzucać) po świątecznym zestawie Yves Rocher oraz bibułę.
Zebrałam wszystkie lakiery, których używam, zamierzam używać lub ich konsystencja nadaje się do użycia a nad kolorem się zastanawiam - przy okazji wyrzuciłam tonę starych zaschniętych lakierów czekających nie wiem na co. 

Do kubełka włożyłam różową bibułę, żeby lakiery nie wpadły w niego jak w czarną dziurę, bo to nie o to chodzi. No i poza tym ładnie wygląda. 
Do tak przygotowanego kubełka wrzucam moje lakiery i gotowe. Martwiłam się, że taki artystyczny nieład będzie działał mi na nerwy podczas szukania konkretnego koloru, ale tak nie jest - wszystko widać niemal jak na dłoni. 
Lakierowe pudełeczko postawiłam obok pojemniczka na pędzle z Ikei i całkiem niezły duet razem tworzą.

Wiem, że jest to tak banalny sposób, że aż śmieszny, ale ku mojemu zdziwieniu zebrałam sporo komplementów na temat tego rozwiązania, więc postanowiłam, się nim z Wami podzielić.

Jak przechowujecie lakiery do paznokci?

29 komentarzy:

  1. Ja swoje lakiery trzymam w pudełku po perfumach, a właściwie po perfumowym zestawie. Jest całkiem sporych rozmiarów, na razie wszystko się w nim mieści ;) i jest zamykane, a to mi odpowiada, bo nie lubię trzymać "na wierzchu" takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda to bardzo ładnie, ja trzymam je w kolorowym pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moje to niestety za mało :P Trzymam je w kufrach pod biurkiem, ale wolałabym przełożyć do szuflady, tylko tam makeup :P
    Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak chcesz znaleźć jakiś jeden wybrany to wysypujesz wszystko i wtedy szukasz? :D Ja mam swoje poukładane ładnie w szufladzie w rządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wystarczy że troszkę poszperam i znajdę czego szukam :)
      Niestety nie mam szuflady :(

      Usuń
  5. No ja niestety trzymam swoje lakiery w pudle po paczce z Avonu...a i tak mi się nie mieszczą:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje :) Ja ciągle zmieniam mieszkanie dla moich lakierów. Obecnie są poustawiane kolorami w pudełeczku po Shinyboxie, ale nie zamykam go, tak, aby było je widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie to wygląda ale moje lakiery by się nie zmieściły, niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje lakiery by się nie zmieściły, ale w ogóle to zdjęcia nie chcą mi się załadować argh..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jupi udało się. Fajnie, tylko mało miejsca;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł, kreatywny ja chciałam mieć lakiery schowane dlatego trzymam w pudełku po perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoje trzymam w takim dużym pudełku z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda to całkiem ciekawie. Ja swoje trzymam w sporawym kartoniku, zamykanym/coby się nie kurzyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki mają fajny domek. ;D ja kupiłam w biedronce zestaw trzech malutkich kolorowych szufladek i teraz moje lakiery tam sobie przesiadują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja trzymam swoje w pudełku, większa przejrzystość i łatwiejszy dostęp do konkretnego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przechowuję lakiery w okrągłym pojemniku w kwiatki, a właściwie to metalowa puszka z przykrywką :) Jest idealny - bo mieszczą się do niego nawet wysokie GR z serii Paris ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje trzymam w kuferku a i tak wychodzą bokami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam lubię jak mi stoją... :)
    I stoją na specjalnej półeczce
    :D

    OdpowiedzUsuń
  18. swego czasu miałam wystawkę na półce, teraz po przeprowadzce nie bardzo mam taką możliwość i leżą sobie spokojnie w okrągłym koszyczku, więc nadal mogę się na nie trochę powgapiać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja swoje trzymam w plastikowym koszyku.. schowanym przed moim mężem:P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja moje trzymam w pudełku i naokoło niego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. moje lakiery mieszkają w pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje by się nie zmieściły ;) Trzymam je w 2 pudełkach po glossyboxie i na specjalnym stojaczku na biurku ;)
    Ale Twój pomysł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłam specjalnie na moje lakiery plastikowe pudełko. Bardzo je lubię, ale aktualnie za duże :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubię kiedy moje lakiery stoją w pudełku, mogę widzieć ile ich zużyłam, a kiedy już pomaluję paznokcie pudełko chowam do szafki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efektownie to wygląda :)
    Ja swoje trzymam w szufladzie, lubię kiedy przechowywane są w pozycji pionowej. A i podobno lakierom służy kiedy są trzymane w ciemnym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny mają domek :) moje stoją na półce w szafce, czyli nuuuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł i fajnie to wygląda, chyba muszę porzucić trzymanie lakierów w foliówce w półce:D:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł i fajnie to wygląda, chyba muszę porzucić trzymanie lakierów w foliówce w półce:D:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...