środa, 16 października 2013

Co nieco o kosmetykach z wrześniowego ShinyBox'a


Wrześniowe pudełko ShinyBox już po otwarciu pozytywnie mnie zaskoczyło.
Na pierwszy rzut oka, każdy z kosmetyków przypadł mi do gustu. 
A jak te produkty wypadły po niemal miesiącu testowania?


Tony & Guy Shine Gloss Serum - ostatnio mam hopla na punkcie produktów do zabezpieczania i nabłyszczania końcówek włosów, dlatego obecności tego serum w pudełku szczerze mnie ucieszyła. Serum ma oleistą konsystencję; potrzebowałam około trzech pompek żeby uzyskać zadowalający efekt. Bardzo przyjemny kosmetyk: ładnie wygładza i nabłyszcza, ale nie pobije serum Indola z poprzedniego pudełka. 


The Scottish Fine Sopas Au Lait Body Milk - kompletnie nie znam tej marki, więc podwójnie byłam ciekawa tego kosmetyku. Jest to dosłownie mleko - jest to bardzo rzadkie mleczko do ciała i trzeba uważać bo może uciekać przez palce. Rozprowadza i wchłania się błyskawicznie. Zapach długo zostaje na skórze, jest intensywny i kojarzy mi się z zapachem Volare z oferty Oriflame. Pomimo wodnistej konsystencji dobrze nawilża, ale nie jest to nic  spektakularnego.


Pehnome Szampon Rebalance  - to mój pierwszy kontakt  z tą marką, a że szampon ma świetny skład, jest drogi, no i ja czuję w sobie ducha włosomaniaczki miałam wobec niego wysokie oczekiwania. I się nie zawiodłam. Szampon jest bardzo wydajny, pachnie słodką miętą - podobną do zielonych gum Orbit i rewelacyjnie działał na moją czuprynę. Pięknie oczyszczał, nabłyszczał, nawilżał i wygładzał moje długie włosy. 
Świetny szampon, niestety ma wysoką cenę (ok.75zł)...


Paese Róż z olejkiem arganowym nr 43 (chłodny, naturalny róż)  - kosmetyki Paese lubię, ale ich różu jeszcze nie miałam przyjemności używać. I znowu się nie zawiodłam. Róż nie pyli, łatwo się nakłada, nie tworzy plam i jest bardzo trwały. Świetnie ożywia twarz. Jestem z niego bardzo zadowolona. 


Glazel kredka do oczu z aplikatorem  - kredek do oczu używam niezwykle rzadko, bo kocham eyelinerowe kreski na powiekach. I nie ukrywam że moim faworytem jest kredka żelowa Avon Shock. 
Glazel jest mocno napimentowana, w sam raz miękka i trwała. Kreska łatwo rozciera się dołączonym aplikatorem, co daje łady efekt przydymionego oka. Polubiłam tę kredkę i będę po nią sięgać, ale nie ukrywam, że nadal eyelinery będą rządzić w moim makijażu oka.


Do pudełka dołączona była mała próbka:
Dermo pHarma Bio Serum Skin Architec Kwas Traneksamowy - mała saszetka wystarczyła mi na kilka użyć (ok.4), więc niewiele o nim mogę napisać. Zauważyłam jednak, że wygładza i uspokaja moją skórę.

Jestem zadowolona, a jak Wam podoba się zawartość wrześniowego pudełka?

18 komentarzy:

  1. według mnie bardzo trafione pudełeczko:)a te róże z paese uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pudełko udane :)
      Róż jest rewelacyjny! :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna paczuszka. Mam takie pytanie techniczne, robisz bardzo ładne zdjęcia jaki aparatem i czy obrabiasz je graficznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Zdjęcia robię Olympusem u1010 - zwykła cyfrówką :) Potem je tylko wyostrzam jeżeli tego potrzebują :)

      Usuń
    2. Szok że cyfrówka! Byłam pewna, że to jakaś lustrzanka:)

      Usuń
  3. Ja też dość dobrze oceniłam to pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ciekawie tutaj:) może poobserwujemy ? zapraszam do mnie na nowy makijaż ;)

    http://fashion-crown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewiele tu dla mnie, oj niewiele :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko całkiem ciekawe i niektóre produkty mnie zainteresowały np te serum z Toni&Guy. Róż z Paese posiadam, całkiem fajna firma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż Paese wygląda rewelacyjnie:) Mam słabość do cukierkowych odcieni;)

    Szkoda, że szampon Phenome nie jest tańszy. Tego typu produkty idą u mnie jak woda.

    OdpowiedzUsuń
  8. posiadam jeden róż z paese i bardzo go lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te serum Indola zbiera same pochwały, koniecznie muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkowicie się zgadzam co do każdego produktu :) pudełko dla mnie idealne, za to październikowe słabe a Ty masz obecne?

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej z tego pudełka spodobał mi się róż Paese ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...