wtorek, 8 października 2013

Jesień z Yankee Candle


Jesienno-zimowych południa i wieczory kojarzą mi się się z książką, gorącą herbatą, kocem i ... zapachem wosków Yankee Candle. 
Z woskami tej firmy znam się już od dobrych 2 lat i nie sądzę żeby ta znajomość zbliżała się ku końcowi!

Najbardziej lubię zapachy ciepłe, otulające. Raczej nie lubię świeżaków. 
Kupuję głownie woski - palenie ich w kominku jak najbardziej mi odpowiada. Ale nie wykluczam, że niektóre zapachy które miałam okazję poznać mogą skusić mnie do zakupu świecy.
Uzupełniłam moje zapasy. 
Woski i samplery pochodzą z różnych źródeł (większą cześć sama kupiłam, mniejszą dostałam od koleżanki).
Moje wrażenia po ocenianiu wosków "na sucho":


Słodkości:
Vanilla Cupcake - Bogaty, kremowy aromat ciasteczek waniliowych z nutką cytryny* Wzięłam od razu 3 woski bo ten zapach uwielbiam! Chyba będzie kiedyś z tego świeca!

Christmas Cookie i Christmas Treats pachną bardzo podobnie - jak maślane, waniliowe ciasteczka. 
Kwiaty i ...kocyk:
Wspominałam już, że po świeże zapachy raczej nie sięgam. Jednak po kwiatowe jak najbardziej.

Wedding DayElegancki i subtelny zapach mieszanki kwiatowej oraz świeżych owoców*

White Gardenia - Wciągający zapach...Królewskie piękno bujnych, białych gardenii w pełnym rozkwicie*

Soft Blanket Kołysanka złożona z delikatnych cytrusów, słodkiej wanilii i ciepłego bursztynu* Kultowy zapach YC! Jestem go bardzo ciekawa.

Jesiennie:
Napa Valley Sun - zapach pełen ciepłych nut, bursztynu i wanilii. "Na sucho" pachnie pięknie, co dopiero po stopieniu w kominku.

Autumn Leaves - i tu wyjątek. Bo jest to raczej świeży zapach jesiennego powietrza, liści, owoców granatu, kwiatu pomarańczy.

Autumn Wreath -  przyprawy korzenne, cynamon i jabłka. Może być coś bardziej jesiennego?

Cozy Sweater - ciepły zapach z nutami z piżma i patchuli. 

Lake Sunset Pogodne niebo, złote promienie słońca. Zanurz się w ciepłej wodzie i poczuj zapach słodkiego piżma* 

November Rain Zapach jesiennego, ciepłego deszczu, mokrych liści, ciepłego bursztynu i rześkiego powietrza*

I dwa samplery, które zostaną przerobione najprawdopodobniej na woski:

Fresh Cut Roses - czyli różany ogród zamknięty w wosku. Również kultowy zapach YC.

French VanillaSłodki i tradycyjny zapach francuskiej wanilii* Wszystko co waniliowe biore w ciemno!



Zdradźcie jakie są Wasze ulubione zapachy świec YC!


Zdjęcia wykonałam inspirując się postem Mallene. 

*opis zapachu pochodzi ze strony Pracownia Snów

W opisywaniu nut zapachowych posiłkowałam się oficjalną stroną Yankee Candle.

26 komentarzy:

  1. Co idzie na pierwszy odstrzał? :) Polecam Cozy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Chyba Soft Blanket, bo to taki słynny hicior YC :P Ale po tylu dobrych recenzjach Cozy też bardzo kusi! ;)

      Usuń
    2. Do mnie leci świeca Cozy właśnie :D Tzn w sumie dopiero z USA do osoby, która sprzedaje a dopiero później do mnie :D Ale już się nie mogę doczekać :(

      Usuń
    3. No to naprawdę musi być piękny! :D
      Duży słój? :>

      Usuń
  2. napa valley sun brzmi wspaniale, chętnie na niego zapoluję! Moje ulubione zapachy to własnie takie świeże, jak: baby powder, lub soft blanket. Uwielbiam także "stokrotkowy" loves me, loves me not;) Jednak jesienią wyjątkowo lubię palić słodsze zapachy i w tym roku zaopatrzyłam się w dwa woski z jesiennej kolekcji: salted caramel- wspaniały lekko drzewny karmel i vanilla chai- słodki i korzenny :) Uwielbiam takie posty:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baby powder muszę przetestować bo kocham takie dzidziusiowe zapachy ;)

      Buziaki :*

      Usuń
  3. moje pierwsze zamówienie YC jest już w drodze do mnie, juz nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawi mnie Cozy Sweater ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknym perfumeryjnym zapachem:)

      Usuń
  5. Ostatnio white gardenia, wedding day na zmianę z jaśminem.Właśnie dotarło do mnie że wszystkie są białe.Jak ja chcę Cozy i november rain-tylko ciągle ich nie mogę trafić w moim sklepiku.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, żałuję, że do niektórych z nich nie mam dostępu, to dyskryminacja! dostajemy tylko jakieś ochłapy do tej Polski ;/ na szczęście i tak te ochłapy we większości są cudowne, więc mogę sobie jedynie wyobrazic jak rewelacyjne muszą byc te, których u nas nie ma ;)

    u mnie dzisiaj też notka woskowa, ale u mnie bardziej świąteczne i halloweenowe klimaty, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja teraz wałkuję black cherry :) piękny zapach, muszę dokupić więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze wszystkich tych wosków miałam tylko Soft Blanket i bardzo go lubię :) teraz testuję jesienne zapachy,zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mnie napadły nowe YC, choć odkąd pokazałam kolekcję świec koleżanki, moja wydaje mi się taka amatorska ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. powoli się gubię w tych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napa Valley Sun, Autumn Leaves i Cozy Sweater bardzo do mnie przemówiły, są dostępne w Polsce?
    A Zapas Fresh Cut Roses muszę uzupełnić ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapach Vanilia Cupcake ;) Nie próbowałam jeszcze zimowych i jesiennych wosków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja polecam zapach z ostatniej kolekcji jesiennej - Vanilla Chai, a oprócz tego Home Sweet Home, Kitchen Spice (z tych korzennych) i Fluffy Towels (z tych świeżych) ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pinks Sands bardzo poprawia mi nastrój :) Ostatnio jednak jestem zakochana w jesiennej kolekcji YC na 2013 rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapasy są, jesień już nie straszna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lake Sunset i November Rain uwielbiam! I zazdroszczę dostępu do zapachów z USA, wkurza mnie że u nas nie ma całej oferty :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo polubiłam się z ofertą Yankee, sama sięgam jedynie po woski. Na ogół topie je jednak głównie jesienią i zimą. Nie znam akurat nic z tych, które pokazałaś, muszę w końcu kupić Soft Blanket! Moi aktualni ulubieńcy to Christmas Cupcake, Sun&Sand i Home Sweet Home. Podobnie jak Ty wolę raczej ciepłe, niż świeże zapachy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...