poniedziałek, 28 października 2013

Jesienna mgła


Niestety, piękna, słoneczna i kolorowa jesień powoli nas opuszcza. 
Czuję, że już za chwilkę jesień z mojej ukochanej fazy wejdzie w tą zdecydowanie mniej lubianą, czyli szarą i mglistą. 
Już w ostatnich dniach za oknem witała mnie jesienna mgła, która na szczęście zwiastowała przepiękną, ciepłą pogodę. Oby było tak jak najdłużej!


Przygotowując się mentalnie na jesienną szarugę zmalowałam dziś makijaż - prosty szaraczek.

 


Kosmetyki, które użyłam to:
Baza pod cienie Dax Cosmetics Cashmere
Paletka cieni VIVO 
Tusz L'oreal Power Volume Colagene

Lubicie używać szarości w makijażu oka?

13 komentarzy:

  1. Śliczny make up, często maluję się tak na co dzień, właśnie w takich stonowanych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tej paletki Vivo:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makijaże w takich kolorkach ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię szarości i nie stronię od nich :) Chociaż ostatnio nie gościły na mych oczętach.
    Bardzo mi się podoba Twój makijaż, więc może jutro zmaluję sobie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, delikatny, jak dla mnie fajny na dzień. W dodatku bardzo ładna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyciągasz kreskę, w połączeniu z Twoim kształtem oka, wygląda to naprawdę bosko i kocio :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...