wtorek, 19 listopada 2013

Pink Leopard czyli mani w cętki


Jak już kiedyś wspominałam mistrzynią stylizacji paznokci nie jestem. Ale ćwiczę!

Kilka lat temu miałam zrobiony przez uzdolnioną plastycznie koleżankę manicure: paznokcie w lamparcie cętki. Bardzo mi się ten wzór podobał (mnie - wielkiej fance klasycznych, "gładkich" kolorów na paznokciach!), więc postanowiłam go własnymi siłami odtworzyć.

Ostrzegam: to moja pierwsza panterka na paznokciach! Co zresztą widać, bo moim cętkom jeszcze sporo brakuje.
I co więcej wykonałam je jakże profesjonalnym sprzętem w postaci...wykałaczki i zapałki.


Do mani wykorzystałam trio (moich ulubionych) lakierów :
Kolorystycznie wzór różni się od klasycznego lamparciego futerka, bo cętki zmalowałam w kolorze fioletowym i różowym.



Lubicie nosić wzory na paznokciach?

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hehe ja też! Najbardziej w dodatkach :)

      Usuń
  2. Wzorki noszę bardzo rzadko. Te wykonane przez Ciebie są super. Fajnie, że nie jest to typowa brązowo-czarna panterka, tylko w takiej ciekawej wersji kolorystycznej.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja też nie za często nosze wzorki :) Najbardziej lubię gładkie, klasyczne mani ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Mam nadzieję, że następne wyjdą jeszcze lepiej bot o prototyp :P

      Usuń
  4. ale super to wygląda ;-) nie jestem fanką panterki, ale tu mi się podoba ;-) chyba i ja zacznę ćwiczyć i się Tobą zainspiruję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło :) Dziękuję! :*

      Usuń
  5. sama też kiedyś robiłam sobie takie cętki :) ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci to wyszło. Ja jestem antytalentem i nie potrafię zdobić paznokci. Noszę zazwyczaj jeden kolorek, bo jakoś nie lubię zbytnio szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Też za bardzo nie lubię szaleć, ale czasami jednak mnie poniesie :P
      I również nie jestem plastycznie jakoś super utalentowana :D

      Usuń
  7. fajny blog :) zapraszam do mnie http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zadziorny! Muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowy mani :) Bardzo mi się podoba ta wariacja kolorystyczna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...