piątek, 22 listopada 2013

ShinyBox by DeeZee - co kryje listopadowe pudełko?


Listopadowy ShinyBox trafił do mnie wczoraj. 
A że pudełko w tym miesiącu jest sygnowane nazwą sklepu DeeZee - oferującego przede wszystkim obuwie i ubrania - moja wyobraźnia znowu mnie poniosła i spodziewałam się... kosmetyków do stóp. Bo marka DeeZee głównie z butami mi się kojarzy. 
Ale produktu do stóp nie było. I bardzo dobrze, bo oto co w pudełku znalazłam: 


Pięć pełnowymiarowych produktów:

La Rosa Mineralny cień do powiek: to mój pierwszy kosmetyk mineralny! Trafił do ciemnobrązowy odcień Jadeite. Ma rewelacyjną pigmentację, zobaczymy jak sprawdzi się w makijażu.

La Rosa Lakier do paznokci - dostałam nr 106 czyli piękną, malinową czerwień. Zaraz ją przetestuję!

Mariza matujący puder ryżowy - bardzo ucieszyłam się widząc go w pudełku, bo puder, który aktualnie używam  lada dzień mi się skończy. Słyszałam o nim wiele dobrego, więc jestem ogromnie ciekawa jak się sprawdzi. 

BingoSpa Maska do twarzy ze 100% olejem ryżowym - na kosmetyki BingoSpa czaję się już od dawna, dlatego z miłą chęcią przetestuję tą maskę. Zachęcający jest również jej przyjemny zapach i skład.

AA Body Care Program Odżywczy Balsam do ciała - czyli znowu, podobnie jak w przypadku pudru Mariza,  ShinyBox wyręczył mnie w zakupach! Kosmetyki AA bardzo lubię, ale ich nowych balsamów nie miałam okazji używać.

Poza tym w pudełku znalazłam zniżki na zakupy na stronie DeeZee  i Katalog Marzeń oraz dwie próbki:

Romantic Professional: Duet Szampon i odżywka z lini regenerującej dla włosówch suchych i zniszczonych
oraz
Kremu przeciw zmarszczkowego 2w1 Corine de Farme,  96% naturalnych składników

Z zawartości listopadowego pudełka jestem bardzo zadowolona, w 100% każdy kosmetyk trafia w mój gust i potrzeby. Moim zdaniem jest to najbardziej udany ShinyBox jak do tej pory!

A jak Wam podoba się zawartość listopadowego ShinyBox'a?

12 komentarzy:

  1. Uważaj na otwieranie pudru, naklejka jest mocno przyklejona a wieczko lekko osadzone, połowę wysypałam na siebie :/
    Dla mnie te pudełko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za ostrzeżenie! :* Rzeczywiście mogłoby być nieciekawie, bo wieczko-siteczko słabo siedzi! W ogóle siłowałam się chwilkę z ta naklejką zabezpieczającą :P

      Usuń
    2. Też zaliczyłam taką przygodę przy otwieraniu pudru mineralnego z tej marki...

      Usuń
  2. Ja nadal nie bardzo rozumiem co ma DeeZee do Shiny:D. Dziwaczny pomysł! Zawartość wygląda całkiem fajnie, szczególnie cień mineralny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie :P Ale pudełko i tak ogromnie mi się podoba :)

      Usuń
  3. Ja się super cieszę z tego pudru, bo go mam właśnie ostatki, i bardzo go lubię. Świetnie matuje i super mi się go używa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez ostatki, więc Shiny idealnie się wstrzelił :D Malowała się nim wczoraj i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Ooo, super kolor cienia do powiek i lakieru otrzymałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem że nie na temat ale nie mogę się powstrzymać: skąd masz takie urocze świeczniki?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ikei:D http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60236043/ :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tego balsamu z AA. Ja dostałam wersję ujędrniającą!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...